Husee Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Heisann! Når jeg skal konvertere et indesign dokument til pdf opplever jeg at en av tekstboxene blir i bold, altså fonten. Noe den ikke er i Indesign. Har prøvd med en annen font men har fortsatt problemet. Kan noen hjelpe? bruker CS3 Marius Lenke til kommentar
Husee Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Dere ser sikkert hva feilen er Lenke til kommentar
maxM Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kan ikke akuratt se hva du har gjort feil. Men om du har brukt styles ville jeg markert txt-boksen trykt CMD+B (det er mac, antar CTRL+B blir riktig på PC) Der kan du fjerne en del "preferences" som ligger i txt-boksen. evnt: marker txt-boksen, gå til "paragraph styles" paletten, høyreklikk på en style (ligger alltid en der) og velg "Fjern formateringer og overstyring" (tror jeg den heter). Da fjerner du alle endringer gjort på teksten din. Så legger du på de forskjellige instillingene du hadde før. Gjør det veldig steg for steg og ta en eksport for hver endring du gjør. Forhåpentligvis vil du da finne ut hva som skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå