heggstad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei! Er på utkikk etter en fotosekk, ettersom utstyrshaugen min har vokst kraftig den siste tiden. Det er kanskje en av grunnene til at lommeboka er så tynn som den er . Derfor er jeg på utkikk etter en ikke alt for dyr fotosekk, altså helst rundt tusenlappen. Men likevel skal sekken ha en viss komfort, og ha plass til min canon eos 400d med 18-55, 70-200+ flere kommende objektiver, så si gjerne plass til rundt 5 (er det veldig mye å ha med i en sekk). Rom til smting er alltid kjekt , men også feste til stativ er viktig. Et annen ting kan være at den i alle fall tåler litt vær, og at kameraet kan ligge trygt og tørt, selv under en regnbye. Er det noen fotosekker som passer til meg? Eller er jeg for kravstor til en sekk for rundt tusenlappen? Jeg er i alle fall takknemmlig for alle svar Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Er det virkelig ingen, som har tid til å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er det virkelig ingen, som har tid til å hjelpe meg? Tror heller du har urealistiske forventninger i forhold til budsjettet... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hva skal du ta med deg? Tenker på det kommende utstyret også. Ønsker du ryggsekk, skulderveske, mage/hofteveske eller ett belte med flere mindre vesker/oppbevaringsposer. Endret 27. november 2008 av NorthPentax Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Lowepro aw300 er å anbefale: steike god plass har den og Edit. dog er den litt dyrere enn 1k Endret 27. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Kjøpte selv en Apollo kamerasekk på ebay, fikk den i dag. Kostet US$ 87.50 ink. forsendelse. Ser bra ut. Endret 27. november 2008 av ok67 Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Det er en sekk jeg har lyst på, ettersom det er det som har best plass, til en rimeligere penge (stemmer ikke det). Utstyret er som sagt canon 400d, 70-200mm, 18-55mm +pluss et par til, deriblant en normalzoom. Og viktig; feste til stativ.. Noe i den samme duren som den siste, er det som jeg har lyst på. Er det noen da? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Den Apollo sekken som jeg viser bildet av har alt det du etterspør, men du må kjøpe den på ebay. F.eks. her. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er en sekk jeg har lyst på, ettersom det er det som har best plass, til en rimeligere penge (stemmer ikke det). Utstyret er som sagt canon 400d, 70-200mm, 18-55mm +pluss et par til, deriblant en normalzoom. Og viktig; feste til stativ.. Noe i den samme duren som den siste, er det som jeg har lyst på. Er det noen da? Fant denne på finn.no :http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13999404&s id=xz4cbaO72JU172186&WT.svl=Link , kanskje du kan sjekke den ut hvis du bor i rimelig nærhet ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Lowepro aw300 er å anbefale: steike god plass har den ogEdit. dog er den litt dyrere enn 1k Lowepro aw300 hva da? Vertex? Slingshot? Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Lowepro aw300 er å anbefale: steike god plass har den ogEdit. dog er den litt dyrere enn 1k Lowepro aw300 hva da? Vertex? Slingshot? Tom http://www.naturogfritid.no/default.asp?VS...o+Vertex+300+AW Edit: slingshot koster under 1k Endret 28. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Stikk en tur i Crumpler-sjappa i Oslo. Mye bra saker der. Har en fotobag og en ikke-foto-sekk som jeg har ekstremt gode erfaringer med, i alle fall. Litt dyrt, men det er kvalitet og utrolig kult. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 For meg ser Lowepro Mini Trekker AW ut som den perfekte. Eller er det noe ved den, som gjør at jeg ikke skal velge den. Og er det noen som har bilder på lur? et bilde sier mer enn tusen ord vet dere.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hva med Lowepro CompuTrekker AW? Koster 1210 hos rimeligste, og burde ha nok av plass for litt ustyr, samt stativfeste på baksiden.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 For meg ser Lowepro Mini Trekker AW ut som den perfekte. Eller er det noe ved den, som gjør at jeg ikke skal velge den. Og er det noen som har bilder på lur? et bilde sier mer enn tusen ord vet dere.. Hvis du ikke trenger plass til en laptop, så er dette et meget godt valgt. Og har du kun en liten netbook, så er det plass til en slik en. Tom Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 OK, går nok da til innkjøp av Lowepro Mini Trekker AW, ettersom den har alt jeg trenger til en rimelig penge. Viss det ikke er noen som har noen veldig dårlige erfaringer med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå