Gå til innhold

gode fotosekker til mitt utstyr

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på utkikk etter en fotosekk, ettersom utstyrshaugen min har vokst kraftig den siste tiden. Det er kanskje en av grunnene til at lommeboka er så tynn som den er :blush: . Derfor er jeg på utkikk etter en ikke alt for dyr fotosekk, altså helst rundt tusenlappen. Men likevel skal sekken ha en viss komfort, og ha plass til min canon eos 400d med 18-55, 70-200+ flere kommende objektiver, så si gjerne plass til rundt 5 (er det veldig mye å ha med i en sekk). Rom til smting er alltid kjekt :p , men også feste til stativ er viktig.

Et annen ting kan være at den i alle fall tåler litt vær, og at kameraet kan ligge trygt og tørt, selv under en regnbye.

Er det noen fotosekker som passer til meg? Eller er jeg for kravstor til en sekk for rundt tusenlappen?

Jeg er i alle fall takknemmlig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en sekk jeg har lyst på, ettersom det er det som har best plass, til en rimeligere penge (stemmer ikke det).

Utstyret er som sagt canon 400d, 70-200mm, 18-55mm +pluss et par til, deriblant en normalzoom. Og viktig; feste til stativ..

Noe i den samme duren som den siste, er det som jeg har lyst på. Er det noen da?

Lenke til kommentar
Det er en sekk jeg har lyst på, ettersom det er det som har best plass, til en rimeligere penge (stemmer ikke det).

Utstyret er som sagt canon 400d, 70-200mm, 18-55mm +pluss et par til, deriblant en normalzoom. Og viktig; feste til stativ..

Noe i den samme duren som den siste, er det som jeg har lyst på. Er det noen da?

Fant denne på finn.no :http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13999404&s

id=xz4cbaO72JU172186&WT.svl=Link , kanskje du kan sjekke den ut hvis du bor i rimelig nærhet ? :ermm:

Lenke til kommentar
For meg ser Lowepro Mini Trekker AW ut som den perfekte. Eller er det noe ved den, som gjør at jeg ikke skal velge den. Og er det noen som har bilder på lur? et bilde sier mer enn tusen ord vet dere..

Hvis du ikke trenger plass til en laptop, så er dette et meget godt valgt. Og har du kun en liten netbook, så er det plass til en slik en.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...