Gjest gjest_jente Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei Siden det er lenge siden jeg og kjæresten har hatt skikkelig god tid sammen og funnet på noe romanstisk, tenkte jeg å overraske han litt med en koselig/romantisk kveld. Tingen er bare at jeg er ikke helt sikker på hva dere menn synes er romantisk. Hva må til for å ordne en herlig, fullkommen kveld for dere gutter/menn? Rekner med at mange av dere gutter ikke er like opptatt av masse romantiske ting slik som oss jenter, men jeg tenkte å finne på noe så klisje som å kanskje se en film sammen og kose, lage en god middag til ham, senere ta på noe sexy undertøy, tenne lys og bare la det være hans kveld, hvis dere skjønner.. Lurte på om dere hadde noen gode tips til litt mer originale ideer eller noe jeg kan finne på? Vil bare lage til en skikkelig koselig kveld for typen. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror de fleste menn vil se på det som romantisk. Vi har vel en god del samme tanker om hva som er romantisk, bare at mange av oss ikke er så flinke å huske på eller utøve det Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 ta puppen og sug på deg og da innser vi hvorfor vi ble sammen med jenta LETT Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei Siden det er lenge siden jeg og kjæresten har hatt skikkelig god tid sammen og funnet på noe romanstisk, tenkte jeg å overraske han litt med en koselig/romantisk kveld. Tingen er bare at jeg er ikke helt sikker på hva dere menn synes er romantisk. Hva må til for å ordne en herlig, fullkommen kveld for dere gutter/menn? Rekner med at mange av dere gutter ikke er like opptatt av masse romantiske ting slik som oss jenter, men jeg tenkte å finne på noe så klisje som å kanskje se en film sammen og kose, lage en god middag til ham, senere ta på noe sexy undertøy, tenne lys og bare la det være hans kveld, hvis dere skjønner.. Lurte på om dere hadde noen gode tips til litt mer originale ideer eller noe jeg kan finne på? Vil bare lage til en skikkelig koselig kveld for typen. Takker for alle svar For meg vil det å bli vartet opp gjøre susen, så tror absolutt du er inne på noe! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Personlig foretrekker jeg minst mulig dill. Enkle greie ting. Som for eksempel at hun tilfredstiller meg og dekker mine behov og lyster. Det gjelder ikke bare sex Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hva må til for å ordne en herlig, fullkommen kveld for dere gutter/menn? Kvelden har vore fullkomen dersom jenta står over alle romantiske klisjear. I praksis vil dette bety at middag, kos, film etc. er waste. Og levande lys (spesielt med lukt) er totalt turnoff. Endret 26. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skogen er romantisk. Det å sitte rundt et bål når det er småkaldt ute, spesielt når det er mørkt, og skogen danner svarte vegger rundt dere. Da kan man glemme alt annet, og virkelig leve i nuet. Jeg tror det er den mest romantiske settingen jeg kan se for meg; kun slått av multebærplukking akkompagnert av den svarte skyen med mygg over hodet ditt, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skogen er romantisk. Det å sitte rundt et bål når det er småkaldt ute, spesielt når det er mørkt, og skogen danner svarte vegger rundt dere. Da kan man glemme alt annet, og virkelig leve i nuet. Støtter den Men jeg tror også at de fleste gutter vil sette pris på en koselig filmkveld med middag og stearinlys! Men jeg fraråder deg "Sex & the City-trickset" der du ligger naken på bordet dekket av sushi Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Men... Skogen med bål høres ut som en god idé. Jeg er egentlig ikke noe fan av stearinlys Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kom med en gang på den listen "How to please a man/how to please a woman" eller noe sånn. Der det er en sjukt lang liste over ting for å tilfredsstille kvinner, mens hos menn står det "Show up naked. Bring beer". Hehe, men fra spøk til Halvor, jeg ihvertfall hadde satt pris på en god middag fra kjæresten, akkompagnert av kanskje litt champagne (musserende vin), og så litt hint om sengekos etterpå Vi menn er egentlig ganske enkle sånn. Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 "Veien til en manns hjerte går gjennom maten" var vel noe de sa i gamledager og det stemmer enda, hvertfall på meg. Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 "Veien til en manns hjerte går gjennom maten" var vel noe de sa i gamledager og det stemmer enda, hvertfall på meg. veien til en manns hjerte går gjennom MAGEN er riktige Anyway, en skikkelig digg middag etterfølgt av en GØY film (ikke sånn jentefilm som mamma mia og sånt) er jo skikkelig digg. og så avslutte kvelden med det mannen vil i senga =P Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Monter en strippestang i stua til mannen kommer hjem. Det gjør nok susen. edit: skriveleif Endret 27. november 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå