ACDCkid Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tenkte det hadde vært fint med ett headquarter for Call of duty 5 med multiplayer, co-op, bonuser, alt det som spiller stiller med. F.eks hvor er death cards? :!: "Jeg har ikke peiling." Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja har savnet ett sted å skrive om spillet. Hvor langt har folk her kommet i nazizombie? Jeg spillte med 3 andre, og vi klarte å komme til level 21. Fyfaen så intenst det ble tilslutt. Vi åpnet bare de 2 områdene nede, når man åpner oppe blir det for mye styr. Lenke til kommentar
golfrider Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kjøpte ps3 i går. Rasket også med meg cod5 ettersom det virket bra. Har spillt litt i enspiller modus, men regner med å få prøvd online etter jobb i dag.. Synes i hvertfall spillet er moro! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det? Feil. World at War er 5. Ifinity Ward holder på med 6 nå. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvordan er online-delen på dette spillet i forhold til COD4? Er svoren fan av COD4 online, så er litt redd for å bli skuffa Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Kom akkurat fra zombie kamp. level 11. Helt rått! Det ble intenst fort. Plutselig var vi omringet. En kompis av meg kom så langt at de rev ned veggene.? Noe med å skyte disse zombiene som gjør meg veldig glad. Jeg fant ett death card på banen burn em out i den ene bunkersen (flac crews) i hylla ved hjørnet forresten. Go get it! Noen som har finni flere av disse? Online er full av variasjon. Co-op mode, death cards, zombienazi! (sucker for co-op.) Likte ikke fireren. De hadde jo tatt vekk tanksene... Lenke til kommentar
golfrider Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Prøvde meg på online spill i går.. Ble skutt rimelig mange ganger i og med at jegikke hadde prøvd banene før, men det var som forventet veldig artig! Ser for meg at jeg kommer til å bruke mye tid pådette spillet gitt! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det? Feil. World at War er 5. Ifinity Ward holder på med 6 nå. Anyways, dette spillet kan ikke kalles for en femmer når det ikke står i titlen? I så fall kan vi begynne å kalle GTAIV for.. vet ikke jeg, blir vel 6-7 elns da? ;S xP Men-men.. skaffer meg det snart anyways Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det? Feil. World at War er 5. Ifinity Ward holder på med 6 nå. Anyways, dette spillet kan ikke kalles for en femmer når det ikke står i titlen? I så fall kan vi begynne å kalle GTAIV for.. vet ikke jeg, blir vel 6-7 elns da? ;S xP Men-men.. skaffer meg det snart anyways "Shut up fool!" - A-team Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Fikk låne spillet av en kompis, som ble lei av det og hoppet tilbake til CoD4 etter å ha spilt det i to dager. Jeg prøver det ut i morgen, men er litt redd for å bli skuffet, har lest ganske mye negativ kritikk, for å si det sånn.. Hvordan er 5ern i forhold til 4ern..? EDIT: Tenker da både SingelPlayer (har hørt at man kan spille coop, hvordan er dette?) men kanskje aller mest Online-delen. CoD4 er nok det spillet jeg har brukt mest tid på online, kan CoD5 måle seg? Endret 27. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Co-op is the shit! Absolutt det beste med spillet at activision begynner å tenke co-op. Zombimode er vel bare en av mange mods i rekka. Kampanjen er 10 ganger bedre sammen med en kompis eller dama di. Lenke til kommentar
espkul Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er jo akkurat det samme, bare med noen forandringer. Man kan f.eks få støtter til MGene, bajonett osv og selvfølgelig flammekaster. OG det stopper på lvl 65. Synes det er ganske kult (fordi jeg digger 4ern). Eneste som er kjipt er at man ikke kan ha alle online modusene i hardcore (HQ er bare i vanlig=( ). Alt i alt er det mer som en mod. Og hvorfor får ikke cod et eget forum under populære spill? Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Er jo akkurat det samme, bare med noen forandringer. Man kan f.eks få støtter til MGene, bajonett osv og selvfølgelig flammekaster. OG det stopper på lvl 65. Synes det er ganske kult (fordi jeg digger 4ern). Eneste som er kjipt er at man ikke kan ha alle online modusene i hardcore (HQ er bare i vanlig=( ). Alt i alt er det mer som en mod. Og hvorfor får ikke cod et eget forum under populære spill? Denne er for PS3 exclusive. Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det noen som veit hvordan man får alle banene på split-screen delen? Eller er det bare de man har fra starten av? For når man spiller online så er det mange flere baner..? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det? Feil. World at War er 5. Ifinity Ward holder på med 6 nå. Infinity Ward holder vel på med Call of Duty: Modern Warfare 2. Lurer selv på hvordan man kan finne de death-carda, har kun funnet 1 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 det ligger filmer på youtube der det blir vist hvor dem er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå