Breidablik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei. Det har seg slik at uTorrent går FRYKTELIG treigt her... Ganske lei det no og lurer på om nokon kan hjelpe meg. Eg har prøvd å forwarde ein port til uTorrent, men kan ikkje sei det hjelper. Eg laga laga først ei statisk ip-adresse, deretter forwarda eg port 40000. Eg stilte inn uTorrent til å bruke den porten, men ingenting spesielt skjer. Eg har også prøvd å forwarde ein annan port, men utan hell. I uTorrent er det som regel det raude "skiltet" som viser, men også av og til det gule. Det brukte å vere det grøne før, men som sagt, ikkje no lenger. Anyone? Takk for svar Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå avhenger jo hastigheten din av hvem du laster ned fra. Er det få seeders blir ofte farten lav. Det samme om det er veldig manger fler leechers enn seeders. Å åpne port skal riktignok gi deg noen fordeler, men det er ikke dermed sagt at dette vil gi deg bedre fart helt uten videre. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Ja, eg veit det avhenger veldig av seeders og leechers, men det skal jo likevel ikkje vere raudt signal. Og forresten: Når eg skal sjekke etter om porten er ordentlig forwarda står det "error" mm... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja da har du vel gjort noe feil da, heh. Sjekk ut PortForward for walkthroughs på hvordan du åpner porter i forskjellige routere. De har en egen liste over hvordan du skal åpne port for forskjellige applikasjoner, blant annet en egen guide for nettopp uTorrent. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hmm, ja det var ein slik guide eg brukte... Men men. Får vel berre prøve frå begynnelsen igjen. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå