Leppetroll Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Okay jeg sitter fint i det! skal ha en dialog hvor jeg sjekker opp en jente på en nattklubb, bar, utested etc. Dette kommer selvfølgelig dagen etter matte tent og dagen før spansk skriftlig tent så bare lurte på om noen var gode i spansk, trenger sårt hjelp her! all hjelp takkes og hylles Endret 25. november 2008 av Leppetroll Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hola Senorita Uno cerveza ? Nei jeg kan ikke spansk. Om du ikke er stiv i spansk foreslår jeg du gjør som jeg gjorde i tysken i min tid. Bruk babelfish eller andre nett oversettere, legg inn setninger du kan tenke deg kommer å ha comeback på de Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 haha har prøvd meg på babelfish før, men funker ikke bra. MASSE grammatikk feil der ja Spansk er ikke akuratt mitt sterkeste fag. alt jeg husker er tengo fuemos(eller noe) har du fyr? og Una cerveza, por favor. en øl vær så snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå