Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Heisann, musen min har ett problem. Når jeg er ingame og spiller så henger den seg ofte opp, kan fryse fra 1-5min. Små lagger litt i windows, har innstallert driverne og alt. Hva kan problemet være ? _____________________________________________________ Vurderer å kjøpe meg ny datamus pga dette, men vil ha en virkelig god og kvalitets bra gamermus (ikke WoW musen). Noen forslag ? (Gjerne med link, tester o.l) Endret 3. desember 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 buump Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva kan problemet være ? Det vet jeg ikke. Beklager. Men før du kjøper deg en ny mus, ville jeg sjekket om musen din funker på andre sine PC'er. For hvis den gjør det, så trenger du ikke kjøpe en ny en, fordi da ligger feilen på PC'n din. Noen forslag ? (Gjerne med link, tester o.l) Selv som gaming mus ville jeg anbefalt Logitech G5, bruker den selv og er storfornøyd. Jeg har har en litt eldre version enn den jeg linket til, men ingen problemet hittil, og nå til jul runder den 2 år med 2-10 timers bruk hver dag. Fortsatt like fin. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det kan være usb porten kan det ikke? Som regel så tar det ikke så lang tid før den skal koble til igjen. (Hadde samme problemet med min;P ) Nå har jeg kontakt feil på ledningtuppen som går inn i musa som skaper samme problemet men litt rikling fungerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøpt ny mus (Roccat Kone), og da forsvant problemet, så det var nok musen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå