Gå til innhold

Erfaring med HP Pavilion-serien

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Er nå på min 4. pavilion-maskin. Alle har hatt kort fra 9 og 8-serien til nvidia, noe som jeg mistenker er hovedårsaken til mine problemer. De 2 første maskinene overopphetet seg selv til de skrudde seg av under heavy load.

Den forrige ble stekt mens den stop på om natten (uten å slå seg av tidlig nok) og nå sitter jeg altså med min aller siste HP-maskin. Viss jeg hører på musikk mens jeg holder på med regneark, blir den overopphetet. Jeg trenger vel neppe å poengtere hvor misfornøyd jeg er med disse lite gjennomtenkte maskinene, ikke hadde noen av dem blåtann heller (maskin til 9000). Jeg har vel lært at jeg ikke skal handle pc på elkjøp mer, også pga den latterlig lange ventetiden på å få erstatningsmaskin. Før du kjøper laptop bør du sjekke om den har et kjent overopphetingsproblem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man skal ikke kategorisere alt for mye, men Pavillion-serien er en forbruker-serie som kanskje ikke har verdens beste byggekvalitet (målt opp mot kvalitetsmaskiner). AMD-utgavene utvikler også noe varme, så noen av dem kan være ganske støyete. Fjernes ikke støvet kan det fort bli hett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...