Dragonlove Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Selger av og til datautstyr, men hvordan kan jeg gjøre det med kvitteringer å sånn? for eksempel, jeg kjøper en vare fra Komplett og selger den 2 mnd senere, man får jo ikke noe kvittering fra Komplett eller noen andre nettbutikker for den del, hvordan kan man da gi en eventuell kjøper en kvittering? og hvordan stiller butikkene seg til garanti å sånn på deler å sånn som er videresolgt? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vet ikke hvor mye problemer det blir. Jeg selv har solgt mange deler før garantien har gått ut.. Har kun sendt med kvittering.. Så lenge man har kvittering er det nok ikke noe problem. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Selger av og til datautstyr, men hvordan kan jeg gjøre det med kvitteringer å sånn? for eksempel, jeg kjøper en vare fra Komplett og selger den 2 mnd senere, man får jo ikke noe kvittering fra Komplett eller noen andre nettbutikker for den del, hvordan kan man da gi en eventuell kjøper en kvittering? og hvordan stiller butikkene seg til garanti å sånn på deler å sånn som er videresolgt? Jeg har handlet fra de fleste nettbutikkene i landet i en årrekke (deriblant Komplett) og kan ikke en gang huske å ha opplevd å ikke få kvittering på kjøpene... Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det følger alltid med et ark som det står "Faktura" på. Det er det samme som kvittering, om det skulle uklart. Der står varenavn og pris. Har heller aldri opplev å ikke få med dette. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det følger alltid med et ark som det står "Faktura" på. Det er det samme som kvittering, om det skulle uklart. Der står varenavn og pris. Har heller aldri opplev å ikke få med dette. Ok, så dette blir regnet som Kvittering da altså? ja jeg bruker å få det med jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå