Lypsyls Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Er det noe mat jeg kan spise uten at det skal gjøre vondt ? Det her er det verste noen sinne Endret 26. november 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Grøt? Bruk et skikkelig tjukt sugerør Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Prøvde og lage mæ fiskusuppa og det va ikke så vært Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Intravenøs næring! YEAH! 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) smerte er normalt etter at man har fått regulering og etter at tannlegen har strammet på dem ved senere besøk. det er ikke kult nei,men slikt som suppe og grøt er bra. eple er ikke å anbefale. det spsite jeg mens jeg hadde vondt og da ble det vanvittig vondt. faktisk så vondt at jeg måtte ta smertestillende for å få sove om nettene. smertene skyldes at tennene skal skyves på plass med reguleringen som tannlegen strammer opp for å få det resultatet han/henne syns blir best. bare ta det med ro. de smertene gir seg over en 2-3 dager, etter dette så merkes det ikke mer;) Endret 25. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det var bra og høre Samma det jeg spiser smertestillende uansett Jeg fikk en kloss i munnen som iriterer livet av meg . Endret 25. november 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tok av min for noen uker siden, halleluja. Spis/drikk mye suppe. Sunt og godt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har hatt reggis i 4 år nå, så jeg føler virkelig med deg. Har gått igjennom det der flere ganger, og inntak av smertestillende og myk føde er det eneste man kan gjøre. Vær glad du ikke har stempler ihvertfall! Jeg hadde i et år noen stempler på sidene som gikk fra overkjeven til underkjeven. Ble gjort en del spøker ved tanke på togskinner + lokomtivstempler. Var typisk nok på ungdomskolen også, da det var spesielt populært å mobbe folk for sånt. For meg gikk det i yougurt, og brød uten skorper. Kjipt å leve på, men et par dager går fort. Jeg skal til reggistannlegen på mandag OG onsdag, så jeg må nok tilbake til myk igjen snart. Skal bli virkelig koselig. Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Intravenøs næring! YEAH! wtf, fikk sånt på syke huset . også hadde de ikke mer bedøvelse krem, poor me . svei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er glad jeg er ferdig med regulering-helvete, var utrolig smertefullt første gang man fikk det eller hvis de "stramma" på den. Men jeg pleide aldri å spise suppe og slikt, bare pinte meg gjennom å spise harde ting, og tok aldri smertestillende som jeg kan huske. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Når jeg fikk regulering fôret jeg ofte megself på nudler, det funker konge. En liten combo hvis du ikke liker nudler så godt er å koke nudler også blande ut en rett i koppen (tomatsuppen) også blande disse to. Den smaken er bare himmelsk. Du blir riktignok ikke så veldig mett men maten er konge den Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Varierer hvor lenge det gjør vondt. Varte flere uker på meg, men det gikk over til slutt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Flyttes ifra OT-baren og til helse-kategorien. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Bra noen andre også har hatt denne greia fordi jeg er den eneste som har denne reguleringa i klasse I dag på morgen da jeg våkna var det bare og sove videre klarte ikke og si dette til han pappa en gang "Blir hjemme i dag" haha jeg flirte godt til meg selv etter han gikk ut Edit: skivefeil Endret 26. november 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Suppe, yoghurt, myk is, gele, mykt brød som du knuser med tunga er jo noen muligheter... Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Suppe, yoghurt, myk is, gele, mykt brød som du knuser med tunga er jo noen muligheter... Du e jo genial jeg kan jo spise gele må jo nesten være det eneste jeg kan spise som er godt Nu må jeg få pappa til og kjøpe gele Endret 26. november 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Spis bløt, men næringsfull mat. Har hatt reggis i over 4 år, og har akkurat operert i munnen også.. Smertestillende hjelper, men er ikke såå lurt å bruke for mye, ivertfall ikke av de sterke typene. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Koffer ikke så mye ?? Men 4 år :O Jeg som synes 1,5 år er mye !! Men må man ikke gå med den plata ?? Og er det noe jeg kan gjøre for og få 1,5 år til og gå fort ?? Stikke til Thailand og drikke seg full i 1,5 år Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Koffer ikke så mye ?? Men 4 år :O Jeg som synes 1,5 år er mye !! Men må man ikke gå med den plata ?? Og er det noe jeg kan gjøre for og få 1,5 år til og gå fort ?? Stikke til Thailand og drikke seg full i 1,5 år til å begynne med skulle jeg også bare ha reulering i 1,5år,men det ble jaggu til 3år før de ble fjernet. også måtte jeg bruke gom om nettene i ennå et halvt år etter reguleringen ble fjernet før jeg kunne glemme alt som hadde med regulering ol. regulering er en del av livet det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå