Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fikk litt vond lysk i går

stasomfaen

Anbefalte innlegg

Hei! For 1 uke siden fikk jeg bittelitt vondt i lysken etter en hockeytrening... har akk startet igjen.. men 2 års pause. Og så trente jeg 3 ganger etter den dagen og det ble litt værre, så over helgen gjorde jeg øvelser (ball mellom beina, litt spark med strikk og bittelitt tøying.. På søndagen var jeg ganske bra, kjente bare lysken når jeg strakk veldig med beina.. I går på trening så hadde jeg ikke varmet opp skikkelig, men med engang jeg startet å gå fort, så fikk jeg det igjen. Er ikke blå der elns, bare litt småvondt når jeg går og strekker på den når jeg reiser meg f.eks. Nå dropper jeg trening denne uka for å bli bra. Er det mulig jeg har strekk, eller er det bare litt vondt fordi jeg ikke har brukt musklene på lenge`? I såfall, hvor lang tid tar det å bli helt bra i lysken igjen? Den ble ok over 2-3 dager, men var ikke helt frisk da.. Tror dere jeg kan trene igjen neste mandag?

Vær så snill, hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du jeg kommer meg på en uke? Så er det det lille problemet.. (jeg sier til en trener, jeg tar det litt rolig i dag pga lysken, ok sier han) så har jeg flere trenere.. Så hører man ofte "TRAMP PÅ! TRAMP!!!" for å presse oss.. Da føler jeg meg litt treig og lat hvis jeg ikke gjør det siden de andre ikke vet at jeg har prob. med lysken :p Men men, må være mer forsiktig i treninga.. Men det tar vel ikke mer enn 2 uker før jeg kommer tror du/dere? Det er ikke veeeldig vondt, og nå er det enda bedre siden jeg gjør litt øvelser ved siden av og kjøler ned med is innimellom.. Vet ikke om det er skikkelig strekk jeg?

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar

Du trenger ikke å tenke på hva andre kommer til å synes.

Jeg ville satt sikkerheten høyest av alt. Det er lov å trene forsiktig også! :)

Jeg kan egentlig ikke nok om skader til å uttale meg om du kommer deg på en uke.

Men mest sannsynligvis gjør det det, og alt kommer til å gå bra.

Lykke til! :D

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...