oizann Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Litt kjedelig problem jeg aldri har opplevd før. Jeg formaterte og la inn Vista Ultimate for en stund siden,installerte da de nyeste driverne jeg fant til nvidia og det virket greit. Så fikk jeg med meg at det hadde kommet noen nye drivere som skulle hjelpe en god del på ytelse 180.48 tror jeg det var. Men når jeg prøver å installere disse,så tar det for det første en evighet,og for det andre når jeg rebooter etter install så vises desktop i 2-3sekunder før skjermen går svart(no signal). Hjelper ikke bytte om Dvi port heller,prøvd med Dvi til HDMI adapter også. Da avinstallerte jeg de driverne,prøvde noen eldre.Fortsatt samme problem. Det jeg da må gjøre for og i hele tatt komme inn i Vista er å fjerne alt av drivere,sånn at den bare bruker Standard VGA driver Hva F*** har skjedd egentlig?Er det Vista som er problemet her?Har aldri opplevd noe som helst problemer tidligere utenom dette. Håper noen har en løsning. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Funnet noen løsning på problemet? Har akkurat samme problemet i Vista 64-bit. Virker som installasjonen henger på 50% ca etter at skjermen har blinka et par ganger, så etter lang tid når den er "ferdig", får jeg beskjed om at "The system has not been modified." !?! Hadde samme problemet med forrige driver-utgivelse også.. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Installer driver en gang til etter du har fått den beskjeden og restart, det fungerer hos meg. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg får innstallert GAMLE drivere fra nvidia i Vista 64 bit, men når jeg skal innstallere nye så blir den stående veldig lenge, så får jeg beskjed om at driverne ikke kan installeres. Når jeg da starter på nytt, så står det under skjerminnstillinger at de nye driverne er installert (ser på versjonsnr), men hvem vet om det faktisk stemmer ... Selv har jeg installert XP32 bit igjen, og bruker bare Vista 64 bit når jeg har behov for 64 bit ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Funnet noen løsning på problemet? Har akkurat samme problemet i Vista 64-bit. Virker som installasjonen henger på 50% ca etter at skjermen har blinka et par ganger, så etter lang tid når den er "ferdig", får jeg beskjed om at "The system has not been modified." !?! Hadde samme problemet med forrige driver-utgivelse også.. Jeg sleit med samme problem Løsning: høyreklikk på driverfilen du skal innstallere, velg extract to (extract til hvor som helst så lenge du finner mappen igjen), så går du inn i mappen og fjerner physx installasjonsfilen, f.eks klipp den ut og lim den inn i en annen mappe. Så er det bare til å trykke på exe filen for driveren og installer driverfilen, reboot og finn physx installasjonsfilen du limte inn i en annen mappe, start den og installer driveren for så å starte på nytt igjen når den er ferdig Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Funnet noen løsning på problemet? Har akkurat samme problemet i Vista 64-bit. Virker som installasjonen henger på 50% ca etter at skjermen har blinka et par ganger, så etter lang tid når den er "ferdig", får jeg beskjed om at "The system has not been modified." !?! Hadde samme problemet med forrige driver-utgivelse også.. Jeg sleit med samme problem Løsning: høyreklikk på driverfilen du skal innstallere, velg extract to (extract til hvor som helst så lenge du finner mappen igjen), så går du inn i mappen og fjerner physx installasjonsfilen, f.eks klipp den ut og lim den inn i en annen mappe. Så er det bare til å trykke på exe filen for driveren og installer driverfilen, reboot og finn physx installasjonsfilen du limte inn i en annen mappe, start den og installer driveren for så å starte på nytt igjen når den er ferdig Takk for hjelpen, men dette fungerte ikke hos meg. Har oppdatert driverene gjennom "device manager" nå, det får duge fram til Nvidia klarer å rette på feilen. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har fortsatt ikke funnet noen løsning på dette problemet. Har forsøkt alt mulig rart.Fjernet Physx,installert driver flere ganger før reboot,install gjennom device manager,koblet bort skjermen under boot. Alle med samme resultat at skjermen er svart\No signal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå