catocontrol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fikk knipset dette bildet av min "lille" katt, som var ute i snø for første gang. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Søtt bilde! Mer stemningsbilde enn "ordentlig" bilde hvis jeg skal si det med mangel på ord. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Enig med Wiciwato. Et fantastisk morsomt bilde, men ikke noe du tar med i en portefolio til en jobbsøknad som fotograf! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ha ha. morsom situasjon. Jeg likte bildet. Det er jo i motlys og er allikevel fint eksponert på katta uten at himmel og snø er plagsomt lyst. Hva ser den på? Kurven sin kanskje? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Åh, blir mer og mer forelska i bildet ditt for hver gang jeg ser det. Det er så herlig med snø, og en katt med masse pels. Ser nesten litt sånn kosebjørn ut Får meg til å føle at det er varmt her inne. Likte bildet, må jeg si. Endret 25. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg synes i alle fall ikke at bildet er bra eksponert, ettersom det er katten det er som objektet, dermed er den litt undereksponert. Skjønner at snøen ville bli utbrent, men likevel er det katten som er det viktige. Du får unnskylde meg viss du synes at jeg er urimelig streng, men det heter ikke kritikk for ingen ting.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hehe, katta vår gjør akkurat det samme. Mulig du kunne kommet litt nærmere inn på katta.. Fint bilde none the less Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå