Exxia Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Som tittelen sier. Leter etter noen filmer som er ganske lik the fast and the furious filmene. Der det er heftige carchases osv. Hadde nemlig et maraton i går, så alle The fast and the furious filmene i går. Har helt bil dilla etter de Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er ikke akkuratt veldig lik fast and the furious, men gone in 60 seconds er en veldig bra film syntes jeg. Det er ihvertfall en bilfilm Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Er ikke akkuratt veldig lik fast and the furious, men gone in 60 seconds er en veldig bra film syntes jeg. Det er ihvertfall en bilfilm Skal sjekkes ut. Har ikke sett den før, grunnen er vel at jeg egentlig ikke har sansen for Nicholas Cage. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Speed kanskje. Eller kanskje ikke. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bullit fra 1968 med Steve McQueen inneholder kanskje den beste car chasen putta på film. Ford Mustand vs Dodge Charger. I tillegg har du jo den intense biljakt scenen i The Rock. Mener det skal finnes en slags japansk versjon av fast and the furious filmene, men husker ikke navnet her og nå. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ellers så har du jo også taxi filmene, er mye bil scener der Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bullit fra 1968 med Steve McQueen inneholder kanskje den beste car chasen putta på film. Ford Mustand vs Dodge Charger. I tillegg har du jo den intense biljakt scenen i The Rock. Mener det skal finnes en slags japansk versjon av fast and the furious filmene, men husker ikke navnet her og nå. Bullits biljakt skuffa meg. Ufattelig kjedelig. The Rock sin eier den. Lett. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bay sin Transformers kanskje? Er selvfølgelig ikke "bilkjøring" som er hovudfokuset, men der er jo ett par feelgood-carscenes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå