sindrekw Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har GeForce 4 TI 4800 SE. hva er anisotropic filitering ? og hva skal det stå på? Jeg har det på av, kan de ha noen innvikring på spill? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Den vil gi bedre bildekvalitet på bekostning av ytelse. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 AF (anisotropic filitering) og AA(antialiasing) er definert som "eye-candy". Med dette menes at bildekvaliteten blir bedre, hvis de er slått på. Men, jeg synes ikke at forskjellen er så stor at jeg ville slått disse på. På ditt kort kan både AA og AF stå på null. Dette vil øke ytesen. AF gjør objekter på avstand tydeligere, mens AF retter ut kanter v.h.a å tilføye gråtoner. F.eks mennesker ser ikke så "kantete" ut i spill. Tror dette skal stemme... Correct me if I am wrong! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 http://content.guru3d.com/article.php?cat=...32&pagenumber=2 Bla litt ned og du vil se hva AF gjør. Dessverre så vil ytelsestapet med dette på på kortet ditt være stor, så du kan nok ikke ha mer enn toppen 4x AF. Lenke til kommentar
sindrekw Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Javel. Jeg har hatt problem med maskinen siden første stund. Spill vil ikke fungere, det oppstår en feil. (feil i minneområdet) Jeg har formatert maskinen, re-installert spillene, byttet RAM brikke og byttet skjermkort men ingenting av det har hjulpet meg. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kort sagt gjør antistopic filtering at teksturer ser skarpere ut lengre vekke jo høyere x af instillingen står på. Veldig merkbart i FPS spill som cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå