indietrash Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hei, lurte bare på hvordan man flytter på vindu i Windows? dama har et vindu som dekker for mye av skjermen i wine sitt emulerte skrivebord, og ja... jeg aner ikke hvordan man flytter vindu utenom å dra i toppen. noe som ikke hjelper når man skal flytte vinduet opp, slik at toppen blir "over" skrivebordets flate. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Med engelsk versjon av Windows kan du trykke alt, mellomrom, m, og så bruke piltastene eller musa for å flytte vinduet. Med norsk versjon av Windows husker jeg ikke tastekombinasjonen, men du kan markere et annet vindu og så trykke alt+mellomrom for å få opp menyen, så ser du fort hvilken tast det er (Flytt kanskje?). Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 - Alt+Mellomrom - F-tasten (dersom norsk windows) - Bruk piltastene til å flytte winduet Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 får ikke flytta vinduet opp og over nå heller. jeg har tatt et screenshot i tilfelle det er tvil om hva jeg ønsker å oppnå: http://img395.imageshack.us/img395/5531/screenoy0.jpg - slik vil jeg gjøre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har det noe med Windows å gjøre? Det er jo ikke Windows som styrer vinduer i Wine. Kanskje bedre å spørre i et Linux forum. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 du kan emulere et skrivebord i wine. der styrer "Windows" vinduene Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 ok. har nå fått testa på en Windows maskin. det er et Wine problem. beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå