dotten☻ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Torsdagsklubben var innom dette nå. Kansje de henter ideer fra hw Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tenker heller A-Jay kjente til manuset Torsdagsklubben går ikke direkte. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Eller bare at begge fant vitsen selv, var jo ikke verdens mest skjulte heller da Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehehe, han skulle berre visst liksom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare sånn, apropo. Fetter av meg giftet seg med en amerikansk kjerring for noen år tilbake. Han heter "Aas", til etternavn, og "Aas pilsner", var selvsagt majoriteten av ølet som ble drukket. En del av amerikanerene lo godt av sin uhorvelige store mengde humor idet de gang på gang presterte å si: "This beer tastes like the name!". Når de flyttet til statene, tok hun ikke hans navn Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Holder på å falle av stolen min i latter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Odd derimot Eller Bård. Jeg har to i klassen, en som heter Bård og en som heter Odd, og når de skulle ha engelsk foredrag startet de med: "Hello, i'm Bored, and he is Odd" :!: Endret 28. november 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Da faren min var liten og gikk på skole, var det slik at to og to delte pult med hverandre. En plass var det en gutt og en jente som delte pult. Gutten hadde da hengt opp en lapp på pulten, "jeg har pult med ......(jentas navn)". Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Viste denne tråden til mamma og alle linkene. First my mom was like WTF IS THAT SHIT YOU'RE LOOKING AT? ...then she was like oh. LOL! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Litt off topic her men mens vi snakker om navn... Bestefar og tante var i statene her for noen år siden. "Hello, I'm Reidar! And this is my daughter - Gun!" Tror du de fikk seg en god latter ell?? Haha Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da faren min var liten og gikk på skole, var det slik at to og to delte pult med hverandre. En plass var det en gutt og en jente som delte pult. Gutten hadde da hengt opp en lapp på pulten, "jeg har pult med ......(jentas navn)".Genialt! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fant artikkelen på NA24 i noen gamle bokmerker og tenkte å poste den, men fant den på forumet allerede. Fikk meg til å le igjen. Klassiker! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Na24 slår til igjen! http://arkiv.na24.no/Nyhet/375185/Pulte+me...yde+kunder.html http://arkiv.na24.no/Nyhet/354163/Pulte+med+ny+partner.html http://arkiv.na24.no/Nyhet/345639/Pulte+be...enn+i+fjor.html DOOO HO HO HO! Endret 1. november 2009 av Cannibal Helsekost Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ha ha, den var bra. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 De som skriver overskriftene må jo se paralellen.. Men det er vel bare den mest naturlige måten å skrive det på, og er jo ingen grunn til å fjerne en mulighet til en god latter blant leserne "Pulte misfornøyde kunder" likte jeg spesielt godt ;P Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Genialt:) Tabbe å skrive det som overskrift:) Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tabbe er vel ikke ordet. Hvem bryr seg egentlig om bedriften "Pulte Homes" her til lands? Kan ikke være mange. Men småmorsomt er det. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er nok bare småspøk fra NA24 sin side, men jeg synes det er artig at en næringslivsavis ikke tar seg selv så høytidlig Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Genialt:) Tabbe å skrive det som overskrift:) Tabbe? Overskriften kunne ikke vært bedre. Både relevant og morsom, win win. Endret 1. november 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pulte på Twitter Heftig respons etter debuten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå