Svein_Jarle Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Heihei! Det høres nok langt mer dramatisk ut enn det er. Jeg har min PS3 koblet til TVen med HDMI. TVen støtter 720p/1080i. I helga hadde jeg PS3en med hjem og brukte den på pappas TV som er 1080p, og følgelig stilte jeg PS3en til å matche det. Når jeg nå er tilbake på min egen TV, får jeg ikke opp bilde, da konsollen prøver å vise i 1080p, noe TVen ikke støtter. Mitt spørsmål er da rett og slett hvordan jeg kan få "nullstilt" billedinstillingene på PlayStationen, slik at jeg igjen kan få menyen i 720p. mvh Svein Jarle Endret 25. november 2008 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det kanskje nå man skal holde inne påknappen i en del sekunder? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Fantastisk! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja, du kan jo prøv det, jeg har ikke ps3 men søskenbarnet mitt har, og jeg vet hvordan det der fungerer, vis du kan menyen utenatt kunne det funke hehe. Jeg vet ikke så mye annet og gjøre. Vis det abselutt ikke går må du nok vente tiol du kommer til faren din igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå