Mafo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nokias nye 6260 Slide byr på skyhøye hastigheter både når du laster ned og laster opp data. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Joda, det er nevnt i faktaboksen, men fortjener det ikke litt tekst at dette er Nokias første HVGA-telefon? edit: Synes nå 5mpx-kamera er verdt å nevne med tekst og jeg da. edit2: Så mye fokus som dere legger på webhastighetene bør også den nye WebKit-nettleseren nevnes. Endret 25. november 2008 av arehei Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Joda, det er nevnt i faktaboksen, men fortjener det ikke litt tekst at dette er Nokias første HVGA-telefon? edit: Synes nå 5mpx-kamera er verdt å nevne med tekst og jeg da. Hva er HVGA? Som Nokia-telefoner flest har 6260 Slide fått utgang for både 2,5 mm audio og Micro-USB. Er ikke 3,5 mm jack det vanlige på Nokia telefoner som ikke er i E serien? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 HVGA er en skjermoppløsning (320 x 480). H betyr halve VGA (640 x 480). Så langt har de fleste Nokias mobiler brukt QVGA, kvart VGA (320x240). Enkelt og greit: Telefonen har dobbelt så høy oppløsning som tidligere modeller! I denne prisklassen er det nok flest 3,5mm jack-mobiler fra Nokia, ja. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Wow. GPS og en utrolig høyoppløst skjerm. Synd den bare kjører S40. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Må si de er dårlige på navngivning. Allerede en modell som heter Nokia 6206, bare at denne nye heter Slide i tillegg. Synes de burde ha gitt den et skikkelig navn.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Må si de er dårlige på navngivning.Allerede en modell som heter Nokia 6206, bare at denne nye heter Slide i tillegg. Synes de burde ha gitt den et skikkelig navn.. Hvorfor det? Hvilken rolle spiller det at det finnes en 6260 som er 4 år gammel? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fordi det er et nytt produkt, og da synes jeg at det burde hatt et nytt navn også. Jeg synes ikke at den ligner at den gamle modellen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror nok det er viktigere for dem med korte, presise navn som lyder Nokia, enn å ikke ha samme nummer som en modell noen få mobilnerder husker. Så lenge de har så mye som 4 år mellom modellnavnene, og et ekstra tilnavn, ser jeg ikke helt problemet. Fantastisk telefon! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Virker som en spirituell oppfølger til 6280. *sigh*, skulle ønske iPhonen var uten abonnement.. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Virker som en spirituell oppfølger til 6280. *sigh*, skulle ønske iPhonen var uten abonnement.. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36176%3br:pg Iphone er uten abonnement også! Eller mente du kanskje du skulle ønske iphonen din ikke hadde bindingstid? hehe :!: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er nok sistnevnte jeg sikta til! Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Endelig en S40-telefon med skikkelige specs! Veldig bra, Nokia! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kommer denne til Norge i det hele tatt ? I følge developer sidene kommer den bare følgende plasser Regional Availability Middle East North Africa SEAP Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Denne kommer til Norge. Lenke til kommentar
picko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Denne kommer til Norge. Har du en kilde på det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Denne kommer til Norge. Har du en kilde på det? Nei. Da jeg besvarte tråden var det basert på årevis med erfaring og interesse for Nokia. De har aldri utelatt en slik modell fra europa før, og det hadde overrasket meg stort om de gjorde det denne gangen. Det sagt, etter at jeg besvarte leste jeg litt mer om årsaken til spekulasjonene om at den ikke kommer til Europa, og det virker faktisk som en reell bekymring for at denne ikke kommer hit. Vi får vente å se, men jeg kan fortsatt ikke tenke meg annet enn at denne blir å få tak i europa, og dermed også Norge. edit: En ting som dog skjer titt og ofte er at det er feil på nettopp disse forum.nokia-sidene. Endret 1. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 And that's exactly the reason why it will be shipped only to select Asian markets. Up until the last moment it was still unclear whether it'd see daylight or not, since its exact copy (Prism-branded phone) had been canceled early in 2008. Interessant artikkel: http://www.mobile-review.com/articles/2008...-phone-en.shtml Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Syntes denne så interessant ut, synd den ikke dukka opp her. Noen tips til alternativer? Endret 6. april 2009 av Phoncible Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg