Jugern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei. Når jeg spiller av en cd, kan jeg høre musikken svakt også når det er valgt en annen kanal på forsterkeren. Volumet må da skrus svært langt opp, og det høres svakt i høytalerne, men dette kan da ikke være riktig? Det gjelder en helt ny NAD forsterker Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke uvanlig med intern lekkasje mellom de forskjellige analoge input-s i en forsterker. Heldigvis er ikke dette noe problemet, som regel. Lenke til kommentar
Jugern Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ikke uvanlig med intern lekkasje mellom de forskjellige analoge input-s i en forsterker. Heldigvis er ikke dette noe problemet, som regel. OK takk for svar. Så dette er altså ingen grunn til å klage Da skal jeg finne meg i det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg ville kontaktet butikk eller NAD likevel jeg, om ikke annet for å høre med dem direkte om det skal være lekkasje. På den måten har du i alle fall meldt fra om at det finnes, så om det senere skulle vise seg å bli et problem kan du henvise til tidligere kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå