Cpt. Abusive Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Dette er muligens posta på feil sted... var litt usikker Broren min har lasta ned et virus, så en del ting har blitt helt f***a opp. men viruset blir bare innstallert på administratorer, så jeg bruker en vanlig bruker. men jeg kan ikke installere noe, eller flytte på noe eller legge til noe i Min datamaskin. så da må jeg logge på administrator. men jeg kan ikke logge av administratoren, for på start-menyen er det ingen logg av knapp (pga viruset tror jeg). så jeg blir nødt til å skru av og på pc'n veldig ofte, og det er irriterende, for jeg fikser ofte på noe greier der. og det tar litt tid å skru på pc'n og veldig ofte virker det ikke heller, så jeg må skru av og på pc'n mange ganger. og det er VELDIG irriterende. så jeg lurte bare på om noen visste noe om noen hotkeys til å logge av en bruker på windows xp Endret 25. november 2008 av yoye666 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvorfor ikke prøve å fjerne viruset? Følg denne veiledningen Og så poster du loggene dine i en ny tråd i denne katergorien Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 tusen takk darkzhade, selv om den egentlig bare bytta bruker, men det funker uansett :):) orker ikke å fjerne viruset Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) øøøø... trudde eg sku få kaffien i halsen når eg leste det over Går det ann å bli så lat Det tar ikkje så lang tid (forhåpentligvis) å få fjerna viruset. Gjer som Montgomery seier så skal me på forumet nok kunne hjelpe deg Må berre sei at eg på det sterkaste anbefaler deg og fjerna viruset då det kan samle informasjon om deg og dine, f.eks. kontonummer, personnummer og anna du helst vil holde privat. Endret 25. november 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men du orker å ha det slik som du har det nå? Mye mer ork det, enn å faktisk fjerne viruset. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er som signaturen til TS Et godt råd: Har du en paraply oppi rompa, ikke åpne den. =) De fleste ser jo alternativet med å trekke den ut..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå