radivx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei, Er på jakt etter multiplayer FPS spill som kan spilles i LAN (og helst PSN) med flere enn 1 spiller pr. konsoll (aller helst 4 spillere, men 2 går også). Halo 3 til XBox 360 er ett av de få moderne spillene jeg kjenner til som lar deg gjøre dette. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Resistance 2. Man kan i hvert fall være 2 på hver konsoll og spille en egen coop historie både online og offline Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) army of two? hvis jeg har skjønt spørsmålet riktig.. ..vet ikke om dette ble sluppet på ps3 da, men siden du nevner halo liksom. Endret 25. november 2008 av cozmos Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Warhawk funker med fire Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Warhawk, Army of Two, Call of Duty: World at War, Resistance, Resistance 2, dettespørsmåleterstiltenmilliongangerførogforumetharensøkemotor er alle gode spill av den typen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Warhawk, Army of Two, Call of Duty: World at War, Resistance, Resistance 2, dettespørsmåleterstiltenmilliongangerførogforumetharensøkemotor er alle gode spill av den typen. Haha! CoD4 har dessuten LAN funksjon, men dog med kun en spiller pr PS3, så hvis noen kompiser har en så.. xP Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Warhawk, Army of Two, Call of Duty: World at War, Resistance, Resistance 2, dettespørsmåleterstiltenmilliongangerførogforumetharensøkemotor er alle gode spill av den typen. Haha! CoD4 har dessuten LAN funksjon, men dog med kun en spiller pr PS3, så hvis noen kompiser har en så.. xP Hva mener du med dette? At en kan spille gjennom campaign sammen så lenge en har 2 ps3 og 2 tver som er linket sammen? Det går ikke å spille campaign på cod4 verken lokalt(på en konsoll) eller online. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 I tilleg til de over så støtter Haze coop, men det er egentlig det aller dårligste spillet jeg har spillt på PS3. :-/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror maaaange her misforstår. Resistance 1 kan IKKE dette, heller ikke CoD4 resistance 2 vet jeg ikke. Eneste spillet jeg har prøvd som kan det som jeg vet om er Warhawk. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Rainbow six vegas (2) har story mode i splitscreen. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Jo, men det går ikke an å spille multiplayer split-screen i RSV spillene. Er som nevnt på jakt etter spill som har 2-4 player pr. konsoll i multiplayer modus. Har notert ned de nevnte spillene skal se om jeg får kjøpt/lånt noen av dem og testet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det har Resistance2. Det gikk i hvert fall på beta versjonen Endret 26. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå