Orjanp Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei! Noen som har tips til hvor man kan finne fjernkontroller til en garasjeportåpner. Jeg har en Bosh Comfortlift. Snakket med Grönvold Maskinservice, som har reservedeler til den, men de skulle ha nærmere 1000 kroner for fjernkontrollen. Synes det var i overkant når man gjerne får ny portåpner for like over samme beløp. Fjernkontrollen jeg har nå er ikke original, så tenkte at det må vel være mulig å få tak i en ny uoriginal. Portåpneren har en mengde små brytere for å stille inn frekvensen. Skal telle etter hvor mange det er når jeg kommer hjem i kveld, men det er vel snakk om en 10 - 12 stykker. Noen som vet hvor man kan få tak i noe slikt. Ørjan... Lenke til kommentar
skrims Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kjøpte fjernkontroll til min Liftmaster hos http://www.aaaremotes.com/ Tok litt over en uke fra jeg bestilte til jeg hadde den, kom på litt over 200 kroner. Ser ikke ut til at de har originale fjernkontroller til Bosh, mer du finner nok en programerbar som du kan bruke. Kim Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for tipset. Fikk forøvrig min gamle fjernkontroll til å fungere igjen. Men skal se litt om det ikke er mulig å bytte den ut med en mindre en fra linken du kom med. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå