jhb1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fikk ny pc i posten i dag og tenkte jeg skulle oppgradere til de nyeste driverne til grafikkkortet først som sist. Dette gikk ikke særlig bra da pcn fryser midt under installasjonen. Noe som vet hva som kan ha skylden? Kan det være driverne så jeg må vente? På forhånd takk. Grafikkkort:XFX GeForce GTX 260 Operativsystem:Vista -32bit (drivern er for rett operativsystem) Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Definer fryser... Henger seg totalt, eller blir progressbaren aldri ferdig? Hvis det er det med progressbaren, gjør slik: 1. Start installasjonsfilen og la den pakke ut ting til C:\nvidia\ 2. Avbryt den, gå til C:\nvidia\ og rename physx setup-filen 3. Start den vanlige setup filen, og la den installere 4. Start physx installsjonen manuelt etterpå Må det her av en eller annen grunn Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 hmm.. tror den fryser når jeg skal installere den der physx, men det er hele pcn som fryser. musen rører seg ikke og ingen tastaturkombinasjoner gir respons. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du klarte det forstod jeg (PM) Merkelig at nvidia ikke fikser dette... Søte nicknames vi har forresten synes jeg ^^ Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 ja, ikke sant ;D men ja, er sånt de burde fikse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå