Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket trinn går du på?

Historien var helt forferdelig og er til å skamme seg over, men jeg mener at den fortjente litt bedre om du går på ungdomskolen. Hvis du går på videregående fortjener den karakterer den fikk sannsynligvis litt lavere. I tilegg til grove feil som "I bank on her door" ?!?

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Hvilket trinn går du på?

Historien var helt forferdelig og er til å skamme seg over, men jeg mener at den fortjente litt bedre om du går på ungdomskolen. Hvis du går på videregående fortjener den karakterer den fikk. I tilegg til grove feil som "I bank on her door" ?!?

går i 9.

Lenke til kommentar
Hvilket trinn går du på?

Historien var helt forferdelig og er til å skamme seg over, men jeg mener at den fortjente litt bedre om du går på ungdomskolen. Hvis du går på videregående fortjener den karakterer den fikk. I tilegg til grove feil som "I bank on her door" ?!?

går i 9.

Den forjente ikke mer enn 3/3+ og det er ikke store forskjellen uansett. Den var bedre enn stilen som du fikk 3-er på, men var ikke akkuratt særlig høykvalitetstil, og den andre fortjente dårligere enn 3.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Beklager, det var ikke to helt like tråder, men jeg mener fortsatt at de kunne vært slått sammen til én.

Uansett, syns absolutt at 3- er en karakter du IKKE bør klage på, personlig hadde nok jeg gitt deg et hakk lavere. Men så er ikke jeg lærer, men du blander tider, har veldig mange skrivefeil og det var, sorry, en dårlig tekst, så en 3- ville ikke jeg ha klaget på.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
samme for meg, jeg vet at jeg dårlig i engelsk, jeg vil bare vite hva dere ville gitt meg,

Plutselig før du vet ordet av det så blir du mer moden, og karakterene stiger ofte drastisk. Vet ikke om det var meg eller læreren, men på ungdomskolen hadde jeg 4 i engelsk, men da jeg begynte på videregående var det ikke sjeldent at jeg fikk både 5 og 6.

Endret av Preppo999
Lenke til kommentar

Nei, klager du på denne, regner jeg med at det er fordi karakteren er for høy, og du vil ha den nedjustert til riktig nivå. Stryk, that is. Sorry, men dette var overhodet ikke bra. Det ser rett og slett ut som om teksten er automatisk oversatt av en robot som ikke tar hensyn til gramatikk, for deretter å sendes ut som spam-mail som en rørende historie for å få inn penger. Nei, nei.

Lenke til kommentar
Det litterære kan alltids bli ordnet på et senere tidspunkt.

Jeg tror faktisk det eren av faktorene som trekker han kraftig ned, og som kan fikses fort.

1. Aldri nevn WoW.

2. Prøv å lage en ordentlig historie som kan skje i virkeligheten. Hvem i løper ut av kinosalen fordi de ser en zit på nesen hennes. Hvis du har aldri har hatt noen kontakt med det motsatte kjønn, foreslår jeg at du ikke skriver stiler om det heller. Jeg er sikker på at læreren lo av din manglende erfaring når hun leste den.

3. Prøv å få det til å se ut som om du oppfører deg voksent, og ikke som en barnsling irriterende unge som ingen vil date uansett, selv for betaling.

F.eks. mår du skriver dette

I just stood there and say” asdgkfjlaøhd”, she laughs of me.

Kunne du ikke ihvertfall ha skrevet noe som dette.

Suddenly I was completly empty for words. We just stood there looking at each other before i bursted out how'r'yu. She said "What?" and laughed. Dette er hva som sannynligvis ville ha skjedd om du var nervøs.

Til og med dette høres bedre ut (lagt til feil med vilje)

I didn't know what to say. We stood there looking on each other and I say how'r'yu and she said what?

Likeledes her

We hold hand I hand in two seconds, before she slept my hand and kick my leg

1. Du er nervøs. Dermed er det ikke bare å ta hånden hennes.

2. Hvem i all huleste slår hånden din. Hvis hun har høy selvtilit vil hun slå fjestet ditt og hvis hun har lav selvtilitt ville hun bare ha sluppet når hun fikk sjansen. I tillegg tviler jeg sterkt på at hun ville ha godtatt å kysse deg, men hun godtok ikke å holde hånden din.

Historien er lett å forbedre, men du må bare tenke deg hva som faktisk ville ha skjedd i virkeligheten.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...