LockBreaker Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Går fint for meg. Ikke en feil på musen da? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 har hatt musen i snart 1 mnd. Må raportere om at den er sabla god i hånda og er perfekt for gaming og alt anna man kan gjøre på en pc Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Går fint for meg. Ikke en feil på musen da? Burde ikke være feil... Er instillingene rett? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Ser greit ut det der egentlig. Har ikke noe forskjellig fra det du har, enest DPI innstillingene da, men det har ikke noe å si. Du kan jo prøve å innstallere programvaren på nytt dersom du ikke har prøvd det allerede. Du har nyeste programvaren, så det skulle ikke være noe problem. Endret 17. januar 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Scrollinga til sidene funker i notebook men ikke i Opera.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Synd ar Roccat musmattene er så dyre. Noen som har disse til gode priser? Kjøpt hos Komplett tidligere. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tviler på at de er å få for fornuftige priser enda. Gav 700 for min mus ca. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg ga 450 for Roccat Kone og Roccat Taito. Men det var brukt (i 1-2uker) Endret 19. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
RedLauK Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Synd ar Roccat musmattene er så dyre. Noen som har disse til gode priser? Kjøpt hos Komplett tidligere. Anbefaler http://www.everglide.com/index.php?option=...4&Itemid=42 Har selv Roccat Kone og Roccat Sense... Som jeg gjerne vil selge eller gi bort. Har ikke bruk for dem. MX518 og Everglide Titan MonsterMat er det som gjelder for meg. Anbefaler ikke Roccat Kone hvis man bruker lav sensitivity. ( Bruker selv 400DPI overalt, noraml windows sense, og generelt lav sense i spill, går halvannen gang rundt på 45 cm). Jeg prøvde den litt med høyere sens, da var den ganske god faktisk. Endret 20. januar 2009 av RedLauK Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Min topp 3 liste i datamus: 1. Roccat Kone 2. Logitech MX518 3. Logitech MX510 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjøpte den med Netshop og jeg har sendt returforespørsel til dem så jeg regner med at jeg får byttet den. Er bare rart at skrollhjulet skulle gi opp så tidlig, jeg satt å surfet på en nettside og jeg holdt på å skrolle nedover med hjulet da det plutselig ble null motstand på hjulet og det trillet fritt uten å bli registrert i Windows. Det samme skjedde meg for her om dagen. Jeg satt og browset på Opera, og så brukte jeg middlemouse -funksjonen (åpne fane i bakgrunnen) og da ga den fra seg et relativt høyt *klikk*. Etter det skjedde har mushjulet vært helt skeivt, den reagerer ikke på scroll og tilting fungerer bare til den ene siden. Jeg syns dette var veldig dårlig når musa koster såpass mye.. Jeg har ikke hatt den 1mnd engang, til sammenligning har jeg brukt Razer Diamondbacken min i over 3år og den har vært med på mye morro (og faenskap, sett fra den sin side ^-^). (Og nei, jeg trykket ikke hardt om det er noe som streifet deg..) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg kjøpte den med Netshop og jeg har sendt returforespørsel til dem så jeg regner med at jeg får byttet den. Er bare rart at skrollhjulet skulle gi opp så tidlig, jeg satt å surfet på en nettside og jeg holdt på å skrolle nedover med hjulet da det plutselig ble null motstand på hjulet og det trillet fritt uten å bli registrert i Windows. Det samme skjedde meg for her om dagen. Jeg satt og browset på Opera, og så brukte jeg middlemouse -funksjonen (åpne fane i bakgrunnen) og da ga den fra seg et relativt høyt *klikk*. Etter det skjedde har mushjulet vært helt skeivt, den reagerer ikke på scroll og tilting fungerer bare til den ene siden. Jeg syns dette var veldig dårlig når musa koster såpass mye.. Jeg har ikke hatt den 1mnd engang, til sammenligning har jeg brukt Razer Diamondbacken min i over 3år og den har vært med på mye morro (og faenskap, sett fra den sin side ^-^). (Og nei, jeg trykket ikke hardt om det er noe som streifet deg..) Diamondback tåler relativt mye.... :!: Har selv kastet min ut av vinduet (metafor) flere ganger i ren fortvilelse over at den leser så dårlig på vanlig bordoverflate. Den fungerer nå enda, selv om den er litt forslått. Har behandlet den ganske hardt, men funker ganske bra enda. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Begynte å vurdere ny mus igår, og så på dene som et alternativ. Etter å ha lest testen føler jeg at jeg må ha den! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 vær oppmerksom på at museknapp 3 er et svakt ledd som mange rapporterer at går fort i stykker på denne. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det har ikke jeg hørt noe til. Kan du forklare mere? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Museknapp 3 er nedtrykking av hjulet. Dette sies å knekke hjulets aksling el. etter kort tids bruk hos en del. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Oki. Er jo da det er kjekt med reklamasjon. Har ikke skjedd med min Roccat Kone enda. Men jeg har nesten ikke brukt den... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg bestilte en fra Komplett nå istad, så håper den infrir forventningene. Har to G5'er fra før, som jeg er fornøyd med, men har lyst på noe som er hakket mer hardcore Håper ikke jeg bruker for lang tid på å bli vant til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå