peder1206 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Endret 26. november 2008 av peder1206 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mye skrivefeil i denne teksten, og en del sammenblanding av uttrykk/ord som har lik uttale blant annet. Nå vet jeg ikke hvilket trinn du er på, men syns ikke 3 var en altfor dårlig karakter på dette. Lenke til kommentar
peder1206 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Mye skrivefeil i denne teksten, og en del sammenblanding av uttrykk/ord som har lik uttale blant annet. Nå vet jeg ikke hvilket trinn du er på, men syns ikke 3 var en altfor dårlig karakter på dette. Jeg går i 9. Endret 25. november 2008 av peder1206 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 3 er en svært god karaktert for den teksten, jeg mener du burde fått et hakk lavere. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du bør være fornøyd med 3 på den stilen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ville muligens gitt deg noe lavere enn 3. "I like to live who Barbie live" ? Endret 25. november 2008 av Volcov Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Altså i 9. er man langt ifra proffer, men en 3 bør du være fornøyd med, for teksten blir faktisk overskygget av det faktumet at du har så mange skrivefeil. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) 3 er heilt fair. 9. klasse er ikke så veldig høyt nivå, må dere som ville gitt lavere huske på. Du må jobbe mer med typiske skrivefeil og grammatikkfeil. Endret 25. november 2008 av Kanuca Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) 3 er heilt fair. 9. klasse er ikke så veldig høyt nivå, må dere som ville gitt lavere huske på. Du må jobbe mer med typiske skrivefeil og grammatikkfeil. Jeg tror denne fortjente lavere på niendeklassenivå også, men det virker som læreren likte denne stilen fordi var mer hennes smak. Det er jo alltid bra å hjelpe andre, ikke sant. Han hadde bedre gramatikk og språk på stilen han fikk 3- på, enn denne stilen. Jeg tror han heller burde ha fått 3 på stilen som handlet om at han løp fra dama på kino, fordi han spilte for mye wow, og så kunne han ha fått 2/3 på denne. Det er også store forskjellebehandling mellom ungdomskolene. Hvor mye dårligere er ikke Peders stil iforholdtiltil https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1036672&hl= ? Men det var denne som fikk best karakter. Endret 25. november 2008 av Camlon Lenke til kommentar
peder1206 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 3 er heilt fair. 9. klasse er ikke så veldig høyt nivå, må dere som ville gitt lavere huske på. Du må jobbe mer med typiske skrivefeil og grammatikkfeil. Jeg tror denne fortjente lavere på niendeklassenivå også, men det virker som læreren likte denne stilen fordi var mer hennes smak. Det er jo alltid bra å hjelpe andre, ikke sant. Han hadde bedre gramatikk og språk på stilen han fikk 3- på, enn denne stilen. Jeg tror han heller burde ha fått 3 på stilen som handlet om at han løp fra dama på kino, fordi han spilte for mye wow, og så kunne han ha fått 2/3 på denne. Det er også store forskjellebehandling mellom ungdomskolene. Hvor mye dårligere er ikke Peders stil iforholdtiltil https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1036672&hl= ? Men det var denne som fikk best karakter. Hun går i 10. (I) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du kan ikke forvente at karakteren skal gjelde bare det stilen handler om, grammatikk spiller en stor rolle det også. 3eren er fortjent. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg hadde gitt 3- eller 2+, skjønte jo nesten ingenting, hvis du hadde skrevet alle ordene riktig hadde du nok fått 4+ eller noe, går selv i niende, jeg hadde fått mye dårigere om jeg hadde skrivd den stilen helt lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg