daemonphilos Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vet noen hva man gjør med det her problemet? Kjører vista med siste versjon av apache. Se vedlagt fil. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sjekk brannmur og at du ikke har noe annet som bruker port 80 på maskinen din. Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du har sikkert noe annet som bruker port 80, kanskje du har installert IIS på maskinen din? Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Du har sikkert noe annet som bruker port 80, kanskje du har installert IIS på maskinen din? Hva er IIS og hvordan fjerner jeg det? Prøvde og sette opp en port 0.0.0.0:80 på routeren og det gikk ikke. Må man ha admin rettigheter i vista for å kjøre apache? Xampp funket men det fjerna jeg da avg fant trojanere i den. Nå får jeg ikke fjernet disse trojanerne selv etter og ha avinstallert xampp. Når jeg kjører localhost vises xampp symbolet i vinduet og tekste it works! Problemet er at ikke index filen til apache vises der. Xampp ville starte hvorfor vil ikke apache det? Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvis du åpner http://localhost/ og får opp en Xampp side så ser det ikke ut som om du har fjernet xampp. Da vil den "være i veien for" Apache siden begge to prøver å ta over port 80. Hvis du har installert xampp med installasjonsprogrammet, bruk Uninstall programmet som følger med til å fjerne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå