Gå til innhold

Stokky søker PAM4 clan cod4

Anbefalte innlegg

Hei meg ismo skal søke en klan får en som heter stokky,han har lyst til og spille PAM4 han hater promod og han syns at snipe hitbox er dårlig osv derfor søker han en cod4 klan som bare spiller PAM4.Hvis det er ingen skal han fortsette og bli vandt med promod.

STOKKY SIN SØKNAD :

Nick: Stokky

Navn: Glenn

Mail/MSN: [email protected]

Xfire: glenn92

Fødselsdato: 21.06.92

Interasser: Gitar, Data, Musikk og selvfølgelig å spille CoD4

Fav.Klasser: M4, Sniper M40A3 (Helst ^^)

Fav.Maps: Crossfire, Crash, Strike osv.

Klan Erfaring:

Jeg vert med i TS på CS:S og på CS 1.6. Der har jeg for det meste vert ansvarlig for Sniper-Cover. Og jeg har vært med i en clan på BF2 en veldig spesiell klan men veldig erfaren. Og nå til slutt så kom jeg og inn i 5k(5 kings gaming)/ Core| (Core gaming) og etter de la ned så ble jeg med i iCG (ice Cold Gaming) og ble til slutt CL der og etterpå kom jeg inn i {NV} Norwegian Vikings og BlackOps etter det.

Spillerfaring:

Jeg har vell spilt FPS-spill siden jeg fikk lov til det. Det er for eks. CS, BF og CoD spillene. Jeg begynte med CoD 1 etter at jeg oppdaget det på en tur hos en kompis. Etter ei stund fikk jeg låne spillet og deretter kjøpte jeg det selv. Etter noen år begynte jeg å bli lei av CoD1 så jeg begynte og utforske litt. Dermed fant jeg mange spill som jeg bare måtte prøve. Dvs. Alle CS spillene, BF spillene og de fleste Steam spillene. Og nå som alle de andre CoD spillene forhåndsbestilte eg CoD4 også og har spilt det siden det kom ut. Før dette kom ut spilte eg for det meste CS:S men det er nesten helt sovnet og jeg spiler det så vidt. Og nå har jeg spilt CoD4 i noen måneder og synest jeg har bygget opp litt Skillz og jobber videre. Jeg er veldig rastløs og liker ikke å Campe, så jeg syns jeg beveger meg godt i mapene (enda mer når jeg er Assault).

Jeg kan være veldig sta når det gjelder og hode flagene. Men jeg sier ikke noe imot ordre og fløer ordre så godt jeg kan. Og jeg jer så godt eg kan for Teamet mitt og tar initiativ når det trengs. Og etter denne tiden jeg har spilt CoD4 kjenner jeg nesten alle mapene som mi egen lommebok. Jeg spiler ikke så mye CS og annet lenger så jeg avser nesten hele gaming tida mi til klanen. Jeg spiller nesten hver eneste dag og mange timer og det bruker jeg på å spille CoD4. Eller etter hvordan uka ser ut for meg.

Krav: En seriøs klan, og gode samkjørte medspillere. Jeg har ikke noe krav på hvor mange jeg vill ha i battle. God kommunikasjon mellom alle medlemmer.

Oppsummering: Jeg søker en seriøs klan. Fornøyd med aim og hvordan jeg spiller, men kan alltids forbedres. Og liker helst som Sniper og Assault men kan også være det som trengs.

Mvh Glenn grin.png

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Litt gamelt søknad kanskje,han er best med snipe han er enklig drit bra med det wink.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...