Mr.Anki Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hei, Har en høyttaler stående som jeg gjerne skulle vist litt mer om. Finnger ingen navn eller mummer på kassen, mulig den må åpnes? Elementet er mellom 14-15" stort og målene på selve kassen er tilnærmetlik: 70x49x42cm (hxbxd). Den har også hull under for å kunne sette den på stativ. Her er et par bilder: Jeg er ute etter å finne ut navnet og gjerne modellnummeret. Også verdien på høyttaleren i dag, da jeg har planer om å selge den. Endret 25. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Knast Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kan det tenkes at den er selvbygd? Er jo ganske uvanlig å ikke trykke noe merkenavn utenpå.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ser ikke så hjemmelaget ut for meg men. Tror jeg har sett noe lignende før også. Edit: Var en til som trodde den var hjemmelaga, så kanskje det stemmer. Endret 25. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det er en som tror det kanskje kan være en Martins PA Høytaler, men finner ikke noe om det på nette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mulig den er hjemmelaget, mulig den ikke er det. Uansett så er det er nok langt fra en Hi-Fi høyttaler du har der. Papirelementet og hornet kan minne litt om JBL, selv om jeg egentlig tviler sterkt på dette. Jeg holder en finger på at de er hjemmelagde. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Fra elementet: Eminence EMIS 200 Sier dette dere noe? Endret 25. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Da kan det jo godt være det er godeste Eminence som har laget den. Eller så kan noen ha kjøpt elementet derfra og bygget kassa selv. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Er sikker kjøpt fra de. Er Eminence et godt merke? Hva kan jeg selge høytaleren for? Kan det være et slik et? http://www.zzounds.com/item--EMIKP15LFA Endret 25. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noname, 15" papp og horn, porten, plywood og filt(stasjonær) ser ut som et helt standard fulltone lite pa-oppsett, byggesett. Lite marked (kor / små scener), og gjerne noen kroner dyrere enn en selvbygd hi-fi høytaler. Allikevel, veldig mye over 1000-lappen tviler jeg på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå