viste19 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har da en HTC S710 Telefon uten verktøymidler , f.eks kalkulator. Enten er det jeg som ikke har sjekka sjikkelig eller følger ikke verktøymidler med. Har sett at det går ann å installere programmer på mobilen. Bruker Micrisoft ActiveSync for å koble mobilen til dataen(USB). Hvis jeg trykker på verktøy > Legg til /Fjern programmer så kan jeg legge til programmer tideligvis. Noen som vet hvordan jeg får dette inn på mobilen eller noe? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Kalkulator skal være med på telefonen. Hvis det ikke er så ligger det på CD som fulgte med telefonen. Det kan være lurt å sjekke ut manualen til telefonen også! Den fulgte med den også vettu... Endret 25. november 2008 av jale Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Welcome to the confusing world of Windows Mobile, where nothing is where it should be, and/or buried under mountains of menu-choices. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tja, på min WM telefon er det som min windows-pc, faktsik enda enklere. Start - Programmer - Klakulator. Ser ikke helt det problemet. Hvis han ikke har kalkulator, må han legge det inn... Akkurat som man på når man trenger et program på PC'en man ikke har. Er det for mye å be om? Finnes det noe enklere? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 takk for svar. Har da fått denne mobilen helt enkelt uten noe mer(Lang historie:P) Men hvordan instalerer jeg på mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå