UrgeLoL Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det begrensninger på hvor mange enheter og bygninger man kan bygge? Synes det har vært tilfelle ofte på konsoll versjonene Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg digger konsoll, setter meg i soffan med beina på bordet og kontrolleren i hånda. Ikke akkurat vanskelig å koble pcn til TVn og koble opp en PS eller XBox kontroller til den. men da kan du jo like godt spille det på xbox:P Sånn rent bortsett ifra dårligere kontroller, dårligere grafikk og dyrere pris da i RA3 sitt tilfelle AtW dyrere priser og dårlig grafikk kan jeg vere med på er et faktum, men kontroller er jo en smaksak:P men slike spill foretrekker jeg å på pc:) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 dyrere priser og dårlig grafikk kan jeg vere med på er et faktum, men kontroller er jo en smaksak:Pmen slike spill foretrekker jeg å på pc:) Kontrollere er en smakssak ja, derfor mener jeg man har dårligere kontroller når man har færre valg. På PC kan man velge joypad, eller tast+mus. AtW Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 KONGE spill på pc atleast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg