Øystein.F. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 EA gjer eit heiderleg forsøk på å overføre PC-basert strategi til konsoll. Les mer Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvis det er på grunn av at det skal være spillbart på XBox at kameraet på PC versjonen er zoomet for langt inn, er det vel bare enda et eksempel på en ellers bra PC spill som blir ødelagt av at det lages til konsoller i tillegg. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fatter ikke hvorfor konsoller heller bare sender med mus og tastatur enn den kontrollen. Eller skal vi si: ja takk begge deler heller? Nå skal folk surfe med den spillmaskinen også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå har jeg RA3 på PC, men husker RA1, det hadde jeg på PS1, og om jeg husker riktig funka det ganske greit. Var vel mitt første møte med RTS spill tror jeg, RA1 på PS1 altså. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nok et eksempel på at konsollifisering ødelegger gode pcspill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg skjønner bare ikke hvorfor utviklere ikke skiller på PC utgaven og konsollutgaven? Hvorfor ha kameraet trøkt nedi bakken på PC bare fordi en konsoll har det? Er ikke konsollenes skyld, men at utviklere overser det. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 For gæli om det er slik. Mener nå forresten å huske at det var noe av det samme problemet med "jordnært" kamera i C&C3 også, men ikke fullt så ille. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Strategi spill fungerer ofte dårlig på xbox/ps Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fatter ikke hvorfor konsoller heller bare sender med mus og tastatur enn den kontrollen. Eller skal vi si: ja takk begge deler heller?Nå skal folk surfe med den spillmaskinen også. Kan man jo spørre seg om, men det kommer sikkert, konsoller blir jo likere og likere PCer, både i pris og funkjsonalitet. Men prdusentene vil jo gjerne ha kontroll over plattformen og holder igjen litt. AtW Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mac-versjon plz. Kjøp deg en ordentlig spillemaskin hvis du skal spille spill. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er jo bare ræva kort i disse Macene også . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fatter ikke hvorfor konsoller heller bare sender med mus og tastatur enn den kontrollen. Eller skal vi si: ja takk begge deler heller?Nå skal folk surfe med den spillmaskinen også. Kan man jo spørre seg om, men det kommer sikkert, konsoller blir jo likere og likere PCer, både i pris og funkjsonalitet. Men prdusentene vil jo gjerne ha kontroll over plattformen og holder igjen litt. AtW Pris? Konsoller har da ikke steget noe særlig i pris, tror heller de har gått ned i pris. Det samme har PC'er, en god gaming PC i dag koster 6-8 000 mens den for 5 år siden kostet 13 000 - 17 000. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fatter ikke hvorfor konsoller heller bare sender med mus og tastatur enn den kontrollen. Eller skal vi si: ja takk begge deler heller?Nå skal folk surfe med den spillmaskinen også. Kan man jo spørre seg om, men det kommer sikkert, konsoller blir jo likere og likere PCer, både i pris og funkjsonalitet. Men prdusentene vil jo gjerne ha kontroll over plattformen og holder igjen litt. AtW Pris? Konsoller har da ikke steget noe særlig i pris, tror heller de har gått ned i pris. Det samme har PC'er, en god gaming PC i dag koster 6-8 000 mens den for 5 år siden kostet 13 000 - 17 000. PS2 kostet vel 300 dollar under launch om jeg ikke husker feil, PS3 kostet 600 dollar for den saklige modellen. Og PCer har som du sier gått vesentlig ned i pris. Mao kommer prisene stadig nærmere hverandre. AtW Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Liker generelt strategi spill til konsol. Er ikke helt den samme følelsen som når enn spiller på pc Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg digger konsoll, setter meg i soffan med beina på bordet og kontrolleren i hånda. Et kjærkomment alternativ til å sitte foran PC'n med mus og tastatur, noe jeg gjør alt for mye uansett. Har dog ikke helt fått smaken på denne typen spill, det synes jeg fortsatt gjør seg bst på PC, men jeg er sikkert litt vanskelig også. Trass ftw! (på samme måte som jeg aldri ville spilt bilspill og gears of war type spill på noe annet enn konsoll + diger skjerm) At EA lanserer spill på konsoll er vel bare et naturlig trekk. Konsollmarkedet vokser og vokser, og ser ikke ut til å stoppe med det første. Det er vel og opplest og vedtatt at det er lettere å selge spill til konsoll, da man må stresse litt mer for å spille piratkopierte spill. Jeg liker å bruke xbox håndkontrolleren min, og kunne ikke tenkt meg mus og tastatur i stedet. Da har jeg jo PC'n. Kan ikke ligge som et slakt i soffan med mus og tastatur på samme måte heller. Da må man jo sitte ooppreist og ha et bord. F.eks. et PC bord. Og det har jeg (Men om det er et problem med at kameraet er nærme bakken på PC versjonen, er det en laber unnskyldning at det må være sånn på konsoll.. det hadde nok ikke vært vanskelig med en liten option der) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg digger konsoll, setter meg i soffan med beina på bordet og kontrolleren i hånda. Ikke akkurat vanskelig å koble pcn til TVn og koble opp en PS eller XBox kontroller til den. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg digger konsoll, setter meg i soffan med beina på bordet og kontrolleren i hånda. Ikke akkurat vanskelig å koble pcn til TVn og koble opp en PS eller XBox kontroller til den. men da kan du jo like godt spille det på xbox:P Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg digger konsoll, setter meg i soffan med beina på bordet og kontrolleren i hånda. Ikke akkurat vanskelig å koble pcn til TVn og koble opp en PS eller XBox kontroller til den. men da kan du jo like godt spille det på xbox:P Sånn rent bortsett ifra dårligere kontroller, dårligere grafikk og dyrere pris da i RA3 sitt tilfelle AtW Lenke til kommentar
mads Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kunne vært artig å prøvd på konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg