ssnorre Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) jeg kjører windows 7 og finner ikke den eksterne harddisken min... den kommer heller ikke opp i "device manager". finner den i bios.. kobler den til andre pc'r uten problemer. what to do? Endret 25. november 2008 av ssnorre Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kjører de andre maskinene også win7? Hvis du kjører samme maskin men med annet OS, finner du DA disken? Husk at win7 er uferdig, så du kan liksom ikke forvente at lt skal fungere knirkefritt. Lenke til kommentar
ssnorre Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) har ikke prøvd annen os på samme maskin. har prøvd den på xp og vista. funka knirkefritt. vet at win7 er nytt, men dette burde vel kunne ordnes? hører lydsignalet når jeg kobler den i da.. Endret 25. november 2008 av ssnorre Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 USB ? FireWire ? eSATA ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå