ukjentbrukergitt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 hehe det her er nesten litt tåpelig, men er det mulig å samkjøre ett nvidia quadro fx570 og ati radeon x1600 pro i samme maskin uten store problemer? vil det øke ytelsen? har noen noensinne gjort noe sånt? tviler jo på at det er mulig. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er såvidt meg bekjent ikke mulig. Jeg husker å ha lest om et firma som prøver/prøvde på det, men jeg tror aldri det ble noe tilgjengelig for forbrukere. Uansett vil jeg tro at det er for kostbart til at det er noen vits med de to kortene du har der. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 ja nei jeg bare fant det andre liggende, hadde jo ikke noen forventninger akkurat haha. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Du vil ikke greie å få de til å kjøre sammen slik at du får bedre ytelse, det du i beste fall kan greie er å bruke begge samtidig så du får muligheten for flere skjermer, men det kan skape en driverkonflikt mellom ATi og nvidia, så det er heller ikke sikkert at det går. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Et GTX280 for PhysX og et HD4870X2 for Grafikk hadde gjort seg ;P Lenke til kommentar
SVD Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Et GTX280 for PhysX og et HD4870X2 for Grafikk hadde gjort seg ;P Gtx280 er unødvendig mye for physx! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bedre med for mye, enn for lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå