daemonphilos Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har installert vanlig apache men xampp som jeg hadde før forøvrig full av trojanere ligger fortsatt og lurer i explorer...noen her som har en ide om hvordan jeg fjerner den slik at jeg kan sette opp en vanlig apache? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvordan har du fått virus på webserveren din? Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det lå trojaner et eller annet sted. Disse har angrepet explorer. Søkte etter å ha installert xampp norsk mod og jeg hadde trojanere. Problemet er at localhost ikke viser apache localhost men xampp localhost selv etter at jeg avinstallerte det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sikker på at antivirusprogrammet ditt ikke bare antar at webserveren er et trojan siden den tillater trafikk fra omverdenen? Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det kan hende men hvorfor har ikke xampp latt seg avinstallere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå