lenny25 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Så faktisk et innslag på TV2 hjelper deg om test av ulike HDMI-kabler. Der var det en såkalt ekspert som påsto at han kunne se forskjell på dyre og billige HDMI-kabler. TV2 hjelper deg testet dette, om han faktisk kunne se forskjell. Det endte opp med at han måtte bite det i seg, han klarte ikke skille bildekvaliteten på kabelen han prøvde å selge for 500 spenn eller noe, og en billig Clas-ohlson kabel. En liten digresjon, men artig innslag var det Endret 29. november 2008 av lenny25 Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Den er god Mala, da blir det ihvertfall ikke noe original Xbox-kabel på meg. Kan tenke meg de koster flesk edit: Litt teit egentlig at de fortsetter å legge ved komponent-kabelen. Enten burde de kuttet denne ut og senket prisen noe, eller så kunne prisen vært bitte litt høyere og lagt ved en HDMI-kabel mener jeg. Problemet hadde vel vært at de hadde tatt seg altfor godt betalt for en original HDMI-kabel..... Endret 29. november 2008 av lenny25 Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg synes det er supert at de har med komponent/komposittkabel. Da kan jeg bruke 360en min på alle TVer, og kun bruke en kabel. Jeg slipper å tenke på hvilke innganger den andre TVen har. Lenke til kommentar
schpa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva koster en Arcade i utgangspunktet på EB Games da, om en ser bort fra PS2-bytte-tilbudet? For det er jo så utrolig vanskelig å finne ut det selv... Lenke til kommentar
3000 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 eg må spørre.. tar eb games inn xbox 360 og gir cash tilbake? har en arcade med 120 gig hardisk og 4 spill eg vil bli kvitt. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 jeg leverte en PS2 6 år gammel eller noe med ganske mange platinum spill...ca 10 spill, 2 kontroller og et par minnekort og kabler...fikk en nye arcade for 99kr, hvilket er et veldig fornøyelig tilbud Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ..bytte en ps2 for en xbox? Rette baker for smed? Strøm før vann? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan noen fortelle meg hvordan disse kjedene kan tjene på dette? Folk sier de leverer defekte produkter, mot og få en ny Xbox Arcade? Her norge kjørt helt på hodet? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 noen som vet hvor lenge tilbudet varer? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 I følge katalogen deres, 24. desember. Hvordan de tjener på dette? De selger brukte spill på GameStop. Dette har de god fortjeneste på. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det forstår jeg. Men hvordan kan de tjene på en ødelagt konsoll? Tror det er ytterst få som kjøper seg en brukt PS2 i dag.. Spesielt en defekt.. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 De selger vel deler eller noe, hva vet jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er mulig de har en deal med Sony eller noe. Selv om det høres rart ut at Sony vil tømme markedet for sine produkter til fordel for konkurrenten sine. Nei, det kan ikke stemme. Jeg visste ikke at de tok inn defekte konsoller. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Prøv "subsidier fra Microsoft", så blir det mindre mystisk. Hadde et annet like mystisk eksempel med en support- avtale - "hvordan kan firmaet ha råd til å gi gratis støtte i et år når konkurrentene vil ha betalt!? Har de blitt fullstendig gale?". Og så, gjennom det vidunderlige frie marked, blir det beste produktet igjen. Mens kundene sitter igjen med de mest gjennomførte og beste produktet - og ny teknologi og progresjon i programmeringsteknikker belønnes. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 gamestop sjappa her sier tilbudet gjelder kun arcade? mener noen nevnte i tråden at elite var til 999? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Prøv "subsidier fra Microsoft", så blir det mindre mystisk. Hadde et annet like mystisk eksempel med en support- avtale - "hvordan kan firmaet ha råd til å gi gratis støtte i et år når konkurrentene vil ha betalt!? Har de blitt fullstendig gale?". Og så, gjennom det vidunderlige frie marked, blir det beste produktet igjen. Mens kundene sitter igjen med de mest gjennomførte og beste produktet - og ny teknologi og progresjon i programmeringsteknikker belønnes. Takk for svaret nå ble det ganske mye klarere.. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 kjøper de brukte PS2 kontroller og selger brukte xbox kontroller? hva gjør de med PS2ene de får? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) fikk 56 spenn for min brukte kontroller. helt rått:P 8 spill de ikke vil ha også, oldschool sportsspill kan jeg skjønne, men rart de ikke tok fifa 07 til x360 og burnout revenge til x360. menmen samme kan det være. Endret 8. desember 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 gamestop sjappa her sier tilbudet gjelder kun arcade? mener noen nevnte i tråden at elite var til 999? Pro og Elite har et litt større mellomlegg, men joda, annonsen sier at de har kampanje på de modellene også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå