Gå til innhold

Erfaringer med innbytteavtale PS2 til Xbox360

lenny25

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Du kan få ekstra penger for de spillene du har, det vil si fem stykk. Nå skal det sies at de ikke gir mye tilbake for eldre spill. Jeg registrerte at to eller tre av spillene jeg leverte inn ble verdsatt til rundt 20 kr. FIFA 09 ble verdsatt til 200,-.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikk kun muligheten til å kjøpe FIFA, et NBA- og et NHL-spill til den prisen. Det kan kanskje variere litt. Hadde glatt kjøpt Mirror's Edge da.

Lenke til kommentar
Jeg fikk kun muligheten til å kjøpe FIFA, et NBA- og et NHL-spill til den prisen. Det kan kanskje variere litt. Hadde glatt kjøpt Mirror's Edge da.

Tilbudet jeg nevnte over startet idag, du fikk det gamle tilbudet..

Om du har planer om å kjøpe et annet EA spill i tillegg til Mirror`s Edge så får du halv pris på det ene av de 2 spillene nå.

Endret av Spillorakelet
Lenke til kommentar
Noen som har en anelse om hvor mye man får for 2 stk 360 gitarer og Guitar Hero 3? Noen anslag? Er sugen på å bli kvitt ps2 en og heller kjøpe en med 60 gb hdd så billig som mulig.

edit: ulogisk setning

Du får omtrent ingenting for gitarene da disse bare støver bort..

spillet får du 16okr for..

Lenke til kommentar
Noen som har en anelse om hvor mye man får for 2 stk 360 gitarer og Guitar Hero 3? Noen anslag? Er sugen på å bli kvitt ps2 en og heller kjøpe en med 60 gb hdd så billig som mulig.

edit: ulogisk setning

Du får omtrent ingenting for gitarene da disse bare støver bort..

spillet får du 16okr for..

Av ren nysgjerrighet...Hvor mye får en for spillene Ninja Gaiden 2, Gears of War 2 og Fallout 3?

Lenke til kommentar
920 totalt

Om 920 kr, totalt for de 3 spillene stemmer, så er det alt annet enn gale, med tanke på at jeg ikke ga mer enn 1100 total for alle 3 spillene, ny.

Fallout 3 = 499,- Nytt

Gears of War 2 = 399,- Nytt

Ninja Gaiden 2 = 199,- Nytt (Grunnet en feilprising fra Elkjøp sin side)

Så 180kr i leie, for 3 spill i nesten 1 måned er absolutt upåklagelig..

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Eg ringde gamestop i Bergen og spurde angåande dette tilbodet og det viste seg at dei var tom for arcade versjonen. I tillegg fann eg ut at det var ein del spel dei ikkje ville ha; spel frå EA games og Pro Evolution Soccer. Eg er usikker, men synst ho sa dei ikkje tok i mot spel som er gitt ut før 2006, kan dette stemme?

Endret av -TB-Raiden
Lenke til kommentar
Eg ringde gamestop i Bergen og spurde angåande dette tilbodet og det viste seg at dei var tom for arcade versjonen. I tillegg fann eg ut at det var ein del spel dei ikkje ville ha; spel frå EA games og Pro Evolution Soccer. Eg er usikker, men synst ho sa dei ikkje tok i mot spel som er gitt ut før 2006, kan dette stemme?

Nå er det faktisk 2 Gamestop butikker i Bergen.. .Lagunen storsenter og Åsane senter.. Prøv å sjekk med den andre butikken, hvis en av dem er tom for arcader.

Lenke til kommentar
Hva koster en Arcade i utgangspunktet på EB Games da, om en ser bort fra PS2-bytte-tilbudet?

1499,- med Sega Tennis og den arcade saken.

legger du på 200kr så kan du velge med et av disse spillene:

Dead Space, Mirror`s Edge, NFS Undercover eller Fifa09

tillegg fann eg ut at det var ein del spel dei ikkje ville ha; spel frå EA games og Pro Evolution Soccer. Eg er usikker, men synst ho sa dei ikkje tok i mot spel som er gitt ut før 2006, kan dette stemme?

EA sportsspill fra 2006 og eldre er ekskludert, altså Fifa,NHL,Tiger Woods, Madden,etc

Samme gjelder Pes6 eller eldre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...