World Of Warcraft Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Som emnetittelen sier så finner jeg ikke den discen jeg har delt over nettverket med Linuxene jeg har satt opp i VMware (Fedora 9 64-bit og Ubuntu 64-bit) Jeg bruker VMware Workstation trial. Maskinen som VMware kjører på er en Windows Vista Ultimate 64-bit. Jeg satte opp nettverket til de forskjellige distroene med NAT (Problemer her?) Nevner også at Ubuntu-"maskinen" finner Vista maskinen, men ikke den delte discen. Takk. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bør vel sette som Bridged da vmware maskinen blir som en egen node på nettverket. Og trafikken ikke routes og nat'es gjennom Vista maskinen Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Satte begge til bridged uten hell. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Er det et windows share du prøver å få tak i? Isåfall. Har du smbclient? I ubuntu: Places - Connect to server - windows share Endret 25. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Takk, det fungerte. Installerte Samba, fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå