Griffin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei, Har ett lite spørsmål. Jeg kjenner til at PSP og PS3 kan jobbe sammen og at du kan hente ut bilder og masse annet fra PS3 både lokalt og gjennom internett. Men kan den fungere som "fjernkontroll". Dvs. dersom jeg har lyst til å spille av noe musikk som jeg har liggende på PS3 på stereoanlegget som lydsignalet fra PS3 er koplet til... Kan jeg da gå inn med PSP og starte dette slik at jeg slipper å slå på TV'n for hver gang jeg ønsker skifte sang eller slå av/på PS3? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja, du kan bruke PSP-en som fjernkontroll. Du må bare stille inn slik at lyden spilles på PS3-en og ikke PSP-en. Sist jeg prøvde kunne jeg bare vise bilde på PSP-en, så du kan ikke vise video på TV-en på denne måten. Det kan selvfølgelig ha forandret seg nå med nye oppdateringer, for det er lenge siden jeg testet denne funksjonaliteten selv. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 PSP'en fungerer pefekt som fjernkontroll hvis du har stilt den inn slik at f.eks. lyden kommer ut på PS3'n, bildet skal ut der el. =) Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Kjempeflott... Takk for svar. Da legger jeg det på ønskelista mi Ikke så lett å fylle opp ei ønskeliste når en har tippa 30 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvordan gjør man dette da? Bruke som fjernkontroll? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Se etter remote play i menyene. Du må parre PSP-en og PS3-en og så starte remote play på PS3-en. Deretter velger du å koble til fra PSP-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå