Gå til innhold

Hvem skal spille Resistance 2? :D

[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kjøpt toeren, og forventningene var enorme. Etter over 1000 spilte matcher i eneren er det et av de spillene jeg har spilt mest i løpet av mitt 19 år gamle liv. Nå etter en time spilling både i SP og MP er jeg mildt sagt svært skuffet. Det første er kontrollene - hvorfor er de ikke like som i eneren? Seriøst? Jeg hadde gledet meg til å gå over til toeren, og det uten noe adapsjonsproblemer. Grafikken er som et godt PS2spill og gameplayet er linært og uinspirerende. 600,- spenn rett i dass ...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Må si meg uenig med tanke på kontrollere; disse er det fullt mulig å endre totalt, du kan hoppe med R1 og skyte med trekant om du vil (Bare et eksempel, du kan endre så og si alle knapper til ditt eget).

Hva angår grafikken så skal jeg til dels si meg enig på SP-delen av spillet, den skuffet. I MP derimot er grafikken helt grei (Jeg krever ikke stort i et FPS spill uansett) og flyter utrolig bra med opp til 60 spillere.

Lenke til kommentar

Dere er sære...

Har dere spist gammel ost eller noe i den duren? Falt ned en trapp..?? Hallo?

Grafikken er forbedret fra Resistance:FoM - FoM skuffa MEG. LINK

Kontrollene kan du vel stille inn til å være som i FoM hvis du ønsker det?? Og hvor har du det fra at gameplayet i Resistance:FoM er mindre linært enn i Resistance 2?

Hallo!? Er du seriøs?

Jeg spilte svært lite online i Resistance:FoM, det skal jeg innrømme.. mye fordi det ikke var så gøy + at COD4 var bare årets online.. Men R2 er gøy, ikke bare har du de standard game modene, men også Skirmish, hvor objectives endres fortløpende - for ikke å nevne Cooperative Mode som faktisk er veldig utfordrende og veldig kult...sjeldent før har vi sett så mange fiender på ett sted på en gang.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg spilt igjennom også.

Altfor enkelt og kort spill (ikke testet online delene enda).

Minus:

ingen lokal co-op på campaign

veldig dårlig AI, som de kompanserer med at alle fiender vet eksagt hvor du er, etter at du har gitt deg til kjenne

allies er verdiløse, dreper omtrent squat

allies kan ikke dø? skøyt ved et uhell på en ally i 4-5 sekunder med en wraith. han døde ikke :p

Plus:

fengene storyline, kanskje litt forutsigbar

varierte våpen, som fungerer hvert til sitt bruk, men også i flere situasjoner (magnum mot titan anyone? :p)

pen grafikk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte det i dag. Litt skuffet over at det ikke har samme coop som 1'ern, men har sittet en god del timer nå og kjør sp-modus og er alt i alt veldig fornøyd! Herlig action i en finfin pakke! Tenker det blir GoW2 i morgen, så har jeg coopmuligheten også!

Edit: Etter å ha spilt online coop er jeg helfrest! Jeg og en kompis spilte splitscreen 6 timer i strekk i går.. så jeg endrer på min "skuffet over onlinebiten", dog de burde hatt campaign som splitscreen også.. Men det var over all forventning dødsgøy!

Endret av Darth Godo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...