Gå til innhold

Hvem skal spille Resistance 2? :D

[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nærmer meg slutten jeg også nå tror jeg, ganske gul i øynene..hehe ^^

Er et veldig kult spill!

Multiplayer har jeg spilt en del, merker jeg blir fort hekta... Føler at jeg kan sammenligne det litt med COD4 på den måten at jeg sugde først! Tar litt tid å bli god (alle andre har jo mye høyere level enn meg også :!: ).

Og må si meg imponert over at alt går smooth hele tiden! Har ikke sett noe lag hittil hverken på singel eller multiplayer :D

Lenke til kommentar

Endelig fullført, tror jeg brukte ca 10-11 timer.

Veldig moro, døde 176 ganger på enkleste vansklighetsgrad.

Likte bedre eneren, hvor vi slapp å kaste bort veldig bra våpen, og storyen var mye lenger, men hadde egentlig trodd at det kom til å tape seg mere, og bli nesten like kjedelig som CoD4 pga. 2-våpensystem.

De løste det ganske bra.. Favorittvåpen er Auger, etterfulgt av Slicer. :)

Avslutningen på spillet var veldig spesiell, blir spennende å se hva som skjer videre om to år.

Tror og jeg skal kjøpe den Resistance boken.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Jeg vil så gjerne spille Resistance 2, men sliter mellom valget enten dette spillet eller Prince Of Persia :hmm:.

Viss det blir en av dem, så må det bli til jul isåfall fordi jeg har 7 andre spill jeg må spille først

Døde du så mye hehe...

Bra å vite spillet er vanskeligt da, burde ikke være minus det for meg som er veldig dreven i FPS...

Jeg dødet vel bare 15-25 ganger i eneren og jeg hadde mindre deaths en deg til og med i multiplayeren til FoM, der døde jeg 120 og hadde vel 900 kills :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Jeg vil så gjerne spille Resistance 2, men sliter mellom valget enten dette spillet eller Prince Of Persia :hmm:.

Viss det blir en av dem, så må det bli til jul isåfall fordi jeg har 7 andre spill jeg må spille først :p

hehe bestilte begge i dag faktisk :!:, måtte ha det nye prince of persia siden den nye prinsen har samme voice actor som Nathan Drake i Uncharted.

Lenke til kommentar
Døde du så mye hehe...

Bra å vite spillet er vanskeligt da, burde ikke være minus det for meg som er veldig dreven i FPS...

Ja.. Var egentlig veldig fornøyd over at det bare var 176 ganger egentlig, føltes som det var mye mere.

Er ikke særlig god i FPS-skytespill, liker ikke genren, untakene er Resistance og Darkness, fordi de funker bra, og har også veldig lang og spennende single-player del.

I eneren døde jeg helt sikkert like mange ganger i kirken, som du gjorde i hele spillet.

Vannmonstrene drepte meg masse, fordi jeg er veldig dårlig til å hoppe å balansere på biler. Slet også endel med kameloner i starten, men de fikk jeg kontrollen på, på slutten.

Utrolig bra plassering av checkpoint forresten.. :)

Lenke til kommentar

Der var jeg ferdig med hovedhistorien. :) Utvilsomt et bra spill. Kortere enn FoM, men regner med sammarbeidsmodusen veier opp for det. Synes historien var litt kjedelig framstilt. Savner fortelleren fra FoM. Synes det mest irriterende med spillet er at de store våpnene ligger der akkurat når du trenger dem. Finner man et stort våpen vet man at det snart kommer en stor fiende. Finner man en stor fiende vet man at det ligger et stort våpen i nærheten. Har tenkt over hvordan alle skytespill jeg har prøvd før har skjult denne typen ting godt, men Resistance 2 skjuler det absolutt ikke. Det hele blir derfor litt tåpelig og forutsigbart. Synes også det er litt ødeleggende at fiendene ofte ignorerer de andre på laget mitt. De løper gjerne rett forbi dem for å ta meg. Sett bort fra dette var spillet helt topp! Håper multiplayeren er det samme. :)

Lenke til kommentar

Ble skikkelig skuffa av Resistance 2. Kjøpte dette spillet pga Co-op så plutselig er det en del på siden av story...Nei fysj.

Singelplayer deler ser meget bra ut, men gidder ikke 12 timer alene med skyting. Så hekta er jeg ikke.

Desverre for meg er dette 6 tittelen jeg har kjøpt for PS3 der jeg er skuffet pga multiplayer delen ikke er som forventet. Det eneste som har tilfredstilt meg er Resistance: Fall of Man. Slikt mener jeg Co-op skal være, men men...min antagelse at XBOX360 er bedre på Split-Screen og Co-op ble nok en gang besvart. (ikke meningen å starte en XBOX vs PS3 debatt)

Så oppsummert: Er du på utkikk etter "Story Co-op" (nytt utrykk) pass på, du kan bli skuffet.

Hilsen skuffet gamer

Lenke til kommentar

Har bare spilt betaen, men for min del syntes jeg at det er like gøy og bra med en egen coop der man kan spille flere, kanskje enda morsommere. De burde hatt begge deler.

Det kan nok hende R2 må vike unna for KZ2 når det kommer i februar. Er mange spill jeg har lyst på så har ikke råd til begge :p (gleder meg til februar)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...