tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil ikke spille Resistance om det så blir pælma etter meg. Makan til middelmådig FPS. Da får du slette dette fra dine innlegg, og kanskje ikke ha så mye fokus i en sånn tråd. Det er på en måte en "vennetråd", og du bidrar ikke med det som skal gjøres. Btw, er hjemme og har spillet nå, blir vel litt gaming om kvelden Han kan tydeligvis ikke sette pris på kvalitetsspill og morro. Sitter sikkert å geeker cs 1.6 eller noe sånt dagen lang Haha, det kan jeg faktisk se for meg Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skal nok har Resistance 2 jeg også men venter litt med dette over jul da det har kommet så utrolig mye bra i det siste, må få litt tid til å spille igjen de jeg netopp har skaffet også. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Lillehagen du er lagt til, trust47 også =) Vet hva du mener Whackedorange... har kjøpt meg altfor mange spill selv i det siste:S Men dette var utrolig kult. Har spilt mye av singleplayer nå, og prøvde et par timer online... intenst! Veldig gøy! Lenke til kommentar
buzo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kjøpte Resistance 2 i dag, og sier bare WOW! Sitter her med hakeslepp etter å ha spillet ett stykke ut i første delen. Grafikken er helt rå, den beste jeg har sett denne generasjonen. Og jeg har ikke HD tv! Bare standard 32" crt. Men allikevel, helt vanvittig. Synes også at våpnene er stilige, helt klart forbedret siden Fall of Man. For ikke å snakke om disse svære beistene som man må nedkjempe, det er i det hele tatt en skala på spillet, som jeg ikke har sett andre steder. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Kjøpte spillet i dag og er generelt sett imponert av det lille jeg har spillt. Singleplayeren flyter fint, grafikken er helt grei, historien noe tynn i starten, men den skal ta seg opp utover. Stilige våpen (Ikke så mye nytt) og noen gigantiske fiender som er ekstremt morsomt å nedkjempe. Førsteinntrykket er bra, og jeg håper spillet blir enda bedre des lenger ut jeg kommer. Multiplayeren har jeg også hoppet litt innom, coop-modusen føles litt.. lineær. Ganske plankekjøring og uhyre lett hvis man samarbeider, competitive derimot er god og oppfyllende i mine øyne. Det at utvikleren i det hele tatt har klart å presse opp til 64 spillere spredd ut på et brett er mektig imponerende - det samme kan sies om 8-player coop mot 50+ fiender i visse situasjoner. Og det beste med det hele; det flyter ekstremt bra. Tror jeg kommer til å spille dette en stund fremover. Endret 26. november 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Skal investeres i når jeg har gått lei av Pacific Rift. Gleder meg forøvrig til å sjekke ut den norske dubben Endret 26. november 2008 av Only Chaos Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Fikk spillet i posten igår, og fikk tid til ett par timer på singleplayer idag. Er vell i kapittel 3 eller noe slikt. Lyden i spillet er ganske voldsom, hvis du har naboer du må ta hensyn til, er det bare og kjøpe slik surround-hodetelefon. Jeg dør ganske masse. Spiller på 'Casual', enkleste vansklighetsgrad, medsoldatene mine dreper avogtil litt fiender, selv om jeg har lest mange review som påstår at dem ikke gjør dette, men jeg må knerte størstedelen selv. Lyden fra kameloner er fæl, fordi jeg vet at jeg er ett eller to sekunder unna å dø.. Heldigvis dukker de opp på de samme stedene, og alltid rett etter checkpoint, slik at du lærer deg hvor de er, hvis du er like treg som meg. Kunne tenkt meg det gamle våpensystemet fra R1, slik at jeg slapp å kaste fra meg bra våpen. :-/ Spillet hadde nok blitt enklere, men tviler på at det hadde blitt for enkelt..Menmen, nå er det nå blitt slik. Ellers har jeg det veldig artig med spillet. Endret 26. november 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Candey Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skal ønske meg det til jul, har ikke råd til det nå! Gleder meg sjukt! Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fikk det i går ettermiddag.. Fan det var fett! Jeg pumpa surrounden (som er ganske bra) og bassen skikkelig opp og satt meg tilbake i sofaen.. Et par SYKE øyeblikk, digger den nye kontrollerern, helsesystemet, seff de gode gamle våpnene og liker AI'en! Grafikken er helt utrolig! Spilte nesten ikke online, tenkte jeg skulle runde SPL først! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er nå på vei gjennom SP på Superhuman, ikke særlig værre enn Difficult (vanlige hybrids er nå advanced hybrids med Bullseye mk.II, og Hale dør litt lettere). Og nå etter 1.30-updaten hvor Spliceren ser ut til å være mye kraftigere, ble Grim-angrepet i Chicago en plankekjøring...andre forsøk, vel...Mekker det sikkert før kl.13 i dag, slutter 11:30 i dag på skolen og tar 45m å gå hjem....og har bare bittelitt igjen på nest siste bane og siste igjen ^^, så har jeg OMGWTFBBQ-trophy'et! Noen andre her som har prøvd seg på Superhuman? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Kjøpte spillet i går og ble gledelig overasket over grafikken. Det så ikke så bra ut i betaen men dette var meget pent å se på Har ikke testet online noe særlig enda men prøver sikkert litt til helgen. Har at lite spørsmål angående trophies. Feks denne: PyromaniacSet 100 enemies of fire with the Bellock Semi-Automic, Air-Fuel Grenade, Spider Grenade, or environmental hazard in the Single Player Campaign. Må du da få 100 på en campaign eller teller de videre fra det du hadde (f.eks 80) hvis du starter single player på nytt etter å ha runnet spillet? Endret 27. november 2008 av shaker Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Campaign-trophies overføres til neste runde, no worry! Men da var superhuman mekket! 27/11/08 13:42!!!!!!! Gikk ganske greit mtp at det var det vanskeligste spillet hadde å by på, men, jeg har da i det minste OMGWTFBBQQ-tropy'et, YAAY!!! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Hehe respekt til deg Lillehagen xP buxo: Kjøp deg HDTV Spillet ser bra ut, for all del, og vannet er veldig pent, men har man HDTV ser man at ikke alle textures er veldig skarpe.. Men "overall" er det veldig fint å se på Har bare hatt tid til å spille forbi et par bosser og testa litt online - digger det så langt! Gleder meg til å prøve COOP. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Er det ikke mulig å spille co-op offline som i Resistance: Fall of Man? :/ Altså spille igjennom hele story-mode med en annen kar med split-screen. Endret 28. november 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal nok spille det etterhvert, ja. Må bare vinne det først Cerb89: Jo, man kan spille gjennom storyen i R:FoM co-op offline. Ganske gøy, faktisk. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Det er jeg klar over, men det jeg lurte på om det var samme mulighet i Reistance 2. Endret 28. november 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ikje på samme måte, sånn som eg har fårstått det Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nei faen, DER kommer regninga fra UPS, ATTEN dager senere!!! 257kr......nuvel, jeg fikk spillet over to uker før resten av landet + ekstra stæsj....man kan si det var verdt det uansett...men pokker, skal si UPS er treige der.... Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noe vits og kjøpe dette isteden for COD World at war iforhold til multiplayer? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noe vits og kjøpe dette isteden for COD World at war iforhold til multiplayer? Godt mulig det, coop'en er i det minste meget artig! Kommer til å sløse en del timer der, og Skirmish er en utfordring i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå