[-GoMp-] Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg fikk bekreftet at mitt spill ble sendt i går, så regner med det ligger hjemme og venter på meg i dag! Så her blir det Chimera-splatting hele kvelden ^^ Har ikke så mange venner på PSN så legg meg til om dere vil?: Hakis86 er PSN ID min. Gøy å ha noen norske å spille med online Andre som får spillet snart? Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) spille budsjette er sprengt, må vente til etter jul må ha spillet i vert fall Endret 25. november 2008 av zuperhans Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 skal kjøpes i morgen, no doubt!! Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det skal kjøpes :!: Men må muligens vente til etter jul Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det skal kjøpes :!: Men må muligens vente til etter jul jepp.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kommer om to dager, men hva med CoDWAW'n min!? åh, kan jo ikke spille begge? What do DO?! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Yeey det lå i posten! Vel, blir ikke aktiv på forumet resten av døgnet nå! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skal kjøpes når jeg får spenn, noe som ikke skjer før over jul. Men er jo alltids mulighet for at en snill søster gir meg det til jul ^^ xP Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Legg meg til, Gomp, fikk CE'n fra USA den 11! PSN er Lillehagen, spiller gjerne coop! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg skal definitely ha det, men spørsmålet er om jeg skal ha det før jul. Liker å gi julegaver, så har funnet ut at jeg ikke skal kjøpe mer enn ett spill før jul. Og det står mellom mirror's edge, gears of war 2, fallout 3, resistance 2, og COD:waw Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Gledelig nyhet, det kommer på forferdelig dårlig dubbet-norsk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Gledelig nyhet, det kommer på forferdelig dårlig dubbet-norsk. Haha, ja og for de som vil ha ein smakebit : Linky Så huske å sette konsollen til engelsk språk før dere fyrer i gang spillet Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skal ha Resistance 2 så fort det kommer i norske butikkhyller, ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Skal ha Resistance 2 så fort det kommer i norske butikkhyller, ja. Senere i dag, gleder meg PS. Legg meg til, de som har spillet. Gjerne coop, men først tror jeg at jeg kjører SP alene og kanskje lokal coop med en kompis PSN i signatur Endret 25. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kommer det i dag eller på fredag? Har sett litt forskjellige datoer. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har hatt spillet i 3 dager allerede - men har ikke testet enda. Vært opptatt med Rockband 2 :-) Er gjerne med på co-op og mitt nick er "Hyzer" ps - jeg har amerikansk versjon - vet ikke om det funker å spille co-op med Europeiske versjoner av spillet - noen som vet? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil ikke spille Resistance om det så blir pælma etter meg. Makan til middelmådig FPS. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil ikke spille Resistance om det så blir pælma etter meg. Makan til middelmådig FPS. Da får du slette dette fra dine innlegg, og kanskje ikke ha så mye fokus i en sånn tråd. Det er på en måte en "vennetråd", og du bidrar ikke med det som skal gjøres. Btw, er hjemme og har spillet nå, blir vel litt gaming om kvelden Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vil ikke spille Resistance om det så blir pælma etter meg. Makan til middelmådig FPS. Da får du slette dette fra dine innlegg, og kanskje ikke ha så mye fokus i en sånn tråd. Det er på en måte en "vennetråd", og du bidrar ikke med det som skal gjøres. Btw, er hjemme og har spillet nå, blir vel litt gaming om kvelden Han kan tydeligvis ikke sette pris på kvalitetsspill og morro. Sitter sikkert å geeker cs 1.6 eller noe sånt dagen lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå