alex100 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Holder på å lage hjemmeside og lurer på om noen kan en enkel måte å lage brukernavn og passord på en del av siden? Bør helst vere enklest mulig... Lenke til kommentar
jorank Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 .htaccess... krever da at webserveren har støtte for .htaccess da. http://infoweb.ntnu.no/minefiler/tilgang/p...eskyttelse.html Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det kan løses med CGI script, dog det kan omgåes. Spørsmålet er hvor sikkert det skal være. Den beste er å sette rettigheter på folderen sidene ligger i. Det er flere asp'er som gjør det for deg. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 det trenger ikke å vere VELDIG sikkert. Jeg skal bare bruke det selv slik at jeg kan nå filer når jeg f. eks. er på skolen eller på ferie. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Lær deg PHP eller CGI eller bruk .htaccess sammen med .htpasswd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå