sdf123 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er dette siste sesong av PB? Og hvor mange episoder er det igjen? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette er tatt opp flere ganger i sesong 4 tråden. Uansett så skal det være 22 episoder pluss to ekstra episoder, altså 24 totalt. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ok, leste en plass noe om at dem hadde kuttet ned til 15 eller 16 episoder, derfor jeg lurte. Har dessverre ikke link til hvor det sto. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hmm, har ikke hørt noe om at det skal blitt kuttet ned til 15/16 episoder, men vi får nå håpe det ikke stemmer! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sesong 5 er den siste i serien! Leste det i Aftenposten engang, jeg finner dessverre ikke noen link til artikkelen. Poster linken hvis jeg finner den Natrich Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, Fox har bekreftet at det ikke blir noe ny sesong og at denne sesongen(forlenget med to episoder) blir den siste. Med en stor sjanse for at en spinoff/oppfølger-serie forsetter serien på en måte til høsten. Da uten Michael og Lincoln med som hovedpersoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, Fox har bekreftet at det ikke blir noe ny sesong og at denne sesongen(forlenget med to episoder) blir den siste. Med en stor sjanse for at en spinoff/oppfølger-serie forsetter serien på en måte til høsten. Da uten Michael og Lincoln med som hovedpersoner. huff, vet ikke om Prison Break blir det samme for meg da hvis ikke Michael er det. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sant det, synst det ikkje blir samme uten Michael eller Lincoln. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Prison break er ferdig i amerika nå, 22 episoder Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Huff, no er eg berre glad det er ferdig, det meste etter sesong 2 var stort sett pinleg. Det vil sei, sesong 3 hadde sine stundar også, men heile greia burde eigentleg vore avslutta når dei kom seg ut av Fox River. I sesong 4 har det knapt vært ein god episode, og dei fleste skodespelarane har blitt dårlegere og dårlegere. Lincoln i sesong 4 har stort sett vært som ein stor unge der han brølar "WHERE'S SCYLLA?" medan blodårane står ut av det klumpete hovedet hans. Vanskeleg å ta seriøst eller underholdast av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå