larsrsol Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg og min bror er en stor fan av Guinness-øl, og så er jeg på utkikk etter noen Guinness-glass. Er det noen som vet om en nettbutikk eller en vanlig butikk som selger slike? Det er viktig at de har den spesielle formen som Guinness-glass har. Jeg har sjekket litt på nettet, men Guinness sin egen nettbutikk kan ikke selge noe til Norge pga. noen handelsregler. Det var ellers rimelig vanskelig å sende ting fra USA, men det er siste utvei hvis jeg ikke finner noe. Det enkleste er kanskje å "bøffe" noen fra en pub, men min moral tilsier også at det er en siste utvei. Håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Velkommen til forumet! Henger meg på denne for Oslo, jeg! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det enkleste er kanskje å "bøffe" noen fra en pub, men min moral tilsier også at det er en siste utvei. Gå på et utested som selger guinnes og spør om du kunne fått lovt til å kjøpe et par pene glass av dem. Er jo mange steder i bergen og oslo som selger dette merket, så mest sannsynlig vil noen si at det er helt greit. Bare et tips, unngå å ta turen rett før skjenketiden slutter natt til søndag. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hvorfor må du ha dem i en fysisk butikk i Bergen? Søk på ebay så får du flere hundre svar på søket "guinness glass", selv om du bare ber om de som kan sende til Norge. Pris inkl frakt til Bergen er trolig billigere enn å kjøpe i Bergen. Endret 30. desember 2008 av perjohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå