O3K Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 "Jeg kjenner dere ikke", hvor mange ganger har ikke Jesus ytret denne setningen ifølge bibelen? Det virker som om Jesus er flau over disiplene han henger med og er redd for at folk skal tro at de henger sammen hver gang disiplene har sine egne meninger og/eller klarer å bli enige med hverandre. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 "Jeg kjenner dere ikke", hvor mange ganger har ikke Jesus ytret denne setningen ifølge bibelen?Det virker som om Jesus er flau over disiplene han henger med og er redd for at folk skal tro at de henger sammen hver gang disiplene har sine egne meninger og/eller klarer å bli enige med hverandre. Vil du komme med noen henvisninger i bibelen? Jeg tror ikke Jesus ble flau over disiplene. Det var nok en del ganger han blir oppgitt, men jeg tror aldri han skammet seg. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Mitt seneste innlegg var satirisk ment. Men vet du hva som ville ha gjort meg oppgitt eller trist? Hvis en person jeg kjente, beundret, stolte på og så opp til bare sa rett ut "jeg kjenner ikke deg", bare fordi jeg ikke hadde kunnskapene han har eller fordi jeg feiltolket noe han sa. Da er du kynisk og kald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå