Gå til innhold

Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix!

V5R1X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Dette spillet sugde, sjønner ikke at noen likte det. Prøvde bare trialen, men det var jo nesten ingen avanserte kombos og dårlig grafikk.

Lenke til kommentar
Dette spillet sugde, sjønner ikke at noen likte det. Prøvde bare trialen, men det var jo nesten ingen avanserte kombos og dårlig grafikk.

Alle som liker TV-spill og var født i 70- til midten av 80-tallet vet veldig godt hva Street Fighter er. Og jeg kan si at teknikker og kombos på Tekken/Soul Calibur er ikke noe i nærheten av vanskelighetsgraden som på Street Fighter. SSFT 2 er et gammelt spill fra 90 tallet, det du ser nå er oppusset versjon. http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Street_...ighter_II_Turbo

Altså, den heter "Remix" nå. Ring a bell? Dette spillet er først og fremst for nostalgiens skyld. Gå tilbake til de "tøffe" spillene med "dritbra grafikk" du, så kan du føle deg tøff fordi du liker sånt. Vedder på at du ikke greide Easy engang på HD mode.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Bøttevis av avanserte komber, men nei, du får ingen avansert kombo servert som en tastekombinasjon... Du setter sammen komboene selv med de triks man kan velge ut ifra, her skillsa kommer til uttrykk.. Dårlig grafikk? Sammenlignet med hva?
Sammenlignet med Gameboyversjonen.

Jeg har Street Fighter på Game Boy Advance :thumbup:
Me 2.

Alle som liker TV-spill og var født i 70- til midten av 80-tallet vet veldig godt hva Street Fighter er. Og jeg kan si at teknikker og kombos på Tekken/Soul Calibur er ikke noe i nærheten av vanskelighetsgraden som på Street Fighter. SSFT 2 er et gammelt spill fra 90 tallet, det du ser nå er oppusset versjon. http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Street_...ighter_II_Turbo

Altså, den heter "Remix" nå. Ring a bell? Dette spillet er først og fremst for nostalgiens skyld. Gå tilbake til de "tøffe" spillene med "dritbra grafikk" du, så kan du føle deg tøff fordi du liker sånt. Vedder på at du ikke greide Easy engang på HD mode.

Jeg vet også godt hva Street Fighter, og jeg vet godt at dette er en oppusset versjon. Gi meg tips til noen teknikker som jeg kan prøve da. Nå har jeg heller aldri sagt hva .. fan heller edit når jreg kommer hjem, busssen går nå :p
Lenke til kommentar
Bøttevis av avanserte komber, men nei, du får ingen avansert kombo servert som en tastekombinasjon... Du setter sammen komboene selv med de triks man kan velge ut ifra, her skillsa kommer til uttrykk.. Dårlig grafikk? Sammenlignet med hva?
Sammenlignet med Gameboyversjonen.

Jeg har Street Fighter på Game Boy Advance :thumbup:
Me 2.

Jeg vet også godt hva Street Fighter, og jeg vet godt at dette er en oppusset versjon. Gi meg tips til noen teknikker som jeg kan prøve da. Nå har jeg heller aldri sagt hva .. fan heller edit når jreg kommer hjem, busssen går nå :p

Du har alle teknikker ramset opp på pausemenyen. Og angående kombos må du bruke fantasien. Det er ingen predefinerte kombos, man må bare lage dem selv.

Lenke til kommentar

Street Fighter er fakisk en av de mest avanserte fightespillene som finnes, de som er skikkelig gode er usårbare omtrent. Triksene kan brukes for å kontrollere spillefeltet totalt, og det er et skikkelig taktisk.

Kanskje vanskelig for noen som ikke har vært noe særlig borte i 2D slossespill før å se sjarmen, men den er der i haugevis. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Litt off topic, men jeg må bare. Siden vi snakker om teknikk'n'all.

Se filmen hos Youtube

Fy for en stemning :D

Edit: leif

Whoa!! Han der var latterlig god. At han klarte å parry'e alt det der :ohmy:

Men apropos det nye spillet. Digger det! Har vokst opp med å spille Street Fighter og denne versjonen var bare utrolig med tanke på den nye grafikken. Ser veldig fint ut på en HD-TV må jeg si^^

Lenke til kommentar

Lastet det ned her om dagen, men jeg får fader ikke til å gjøre special og slikt. (ie hadoken).

Trykker slik det står forklart i character trick eller hva de nå kaller det :\

Så pga det ligger jeg på sånn ca 20 win og 100 loss på Live. Kjenner jeg blir så jævlig forbanna.

En annen ting som plager meg noe sinnsykt, er at de fleste som spiller på live bruker samme type trick om og om igjen. Gjerne 10xhadoken og et slag for å holde deg borte fra de.

edit: leif

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...