Thazul Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Yoooo () Igår så hadde jeg brukt 1.6k kr på guitar hero wourld tour og jeg var helt overlykkelig av å prøve det nye tromme settet. Så jeg kom hjem, satt opp alt og starta spillet. Det jeg fant ut med en gang var at jeg hadde en "sensitivty issue" Rød, Gul (symbal) og oransj (symbal) var helt rævaaaaa. jeg ville jo selvfølgelig ikke begynne å modifisere trommene og jeg ville ikke dra tilbake til byen med en stor pakke som det står GUITAR HERO WORLD TOUR på. Så jeg dro til customer support (redoctance.com). Der sto det at jeg kunne få en gratis MDI kabel for å plugge trommene til pcen for å øke sensitvity'en ved å bruke en eller annen slags program. Men når jeg skulle prøve å få tilsendt kabelen så var ikke Norge listet opp som et land i europa. Hva skjer nå? dårlig gjort av redoctane Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det holder vel med en tråd om dette? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991677 Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Norway" er jo lista opp den da Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er enig i at det med å gå igjennom byen med en diger World Tour eske er slitsom, jeg gjorde det selv i dag. Men det var verdt det, jeg fikk en ny eske med en gang, og trommene her virker! Lenke til kommentar
eskern Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg vet ikke om du har fått fiksa settet enda, men mitt gikk i stykker to ganger, men jeg gikk bare på YouTube og søkte... får sykt bra hjelp der... For Skarpen, Tammene; For Symbalene: Det hjalp meg å jeg har ikke problemer lenger:) Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Brukte du samme triks på tromma som han brukte? Sett mange bruke tape osv, så bare lurte på hva som kunne funke best hvis ikke orker å levere inn igjen. Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 En venn av meg har ødelagt trommene sine. Vet noen om de kan kjøpes separat? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er tydeligvis klin umulig å lage et solid stykke trommesett til den "lille" prisen. Absolutt ALLE har jo problemer.. En venn av meg har ødelagt trommene sine. Vet noen om de kan kjøpes separat? Det går dessverre ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ALLE som har problemer klager her, mens de som har sett som virker skriver ikke her. Er nok mange fungerende sett rundt omkring i landet. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Virker ikke sånn. Har ikke hørt om noen med et trommesett som fungerer. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det nye trommesettet jeg fikk fungerer.. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ok da. Men har enda ikke hørt om noen som har fått et første-trommesett som fungerer . DVS. noen som ikke har trengt å bytte. Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er tydeligvis klin umulig å lage et solid stykke trommesett til den "lille" prisen. Absolutt ALLE har jo problemer.. En venn av meg har ødelagt trommene sine. Vet noen om de kan kjøpes separat? Det går dessverre ikke. Det går nå på Red Octane sin offisielle Guitar Hero shop side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå